Kolegiální sdílení a podpora
Jak na chytrý mezipředmětový miniprojekt v dějepise, občanské výuce a zeměpisu: vyhodnocení
Hashtagy: #inovacevyuky
Typ vzdělávacího programu: Kolegiální sdílení a podpora
Vstupní úroveň účastníků: pokročilí, mírně pokročilí, začátečníci
Cíl vzdělávacího programu:
Po absolvování tohoto vzdělávacího programu budou účastníci schopni: 1. Definovat integrovanou tematickou výuku a rozlišit ji od klasického projektového vyučování. 2. Sdílet zkušenosti s integrovanou tematickou výukou v České republice, zejména v rámci projektu Mapa. 3. Realizovat části integrované tematické výuky ve třech různých předmětech, dle prezentované a zážitkově vyzkoušené předlohy. 4. Vybrat vhodné metody pro hodnocení a klasifikaci žáků při integrované tematické výuce.
Anotace vzdělávacího programu:
Lektor uzavře model tzv. integrované tematické výuky, který si vyzkoušel se svými kolegy v rámci výuky dějepisu, zeměpisu a občanské výchovy, přičemž se podařilo zachovat stávající rozvrh. Zhodnotí výsledky žáků v tomto modelu, přičemž se zaměří na osvojení klíčových pojmů k tématu urbanizace. Obzvlášť se soustředí na možnosti vyhodnocení jejich volných odpovědí na závěrečnou otázku, a to na základě zadaných kritérií s využitím speciálně naprogramovaného AI modelu. Následně otevře diskuzi nad budoucností tohoto přístupu a jeho potenciálem pro vzájemné učení v rámci mezipředmětových metodických skupin školy.
Území: Havlíčkův Brod, Žďár n. Sázavou
Číslo programuA174-95-242-251-KSP-01 Kód programuA174 |
|
Garant
Mgr. Monika Vrbová
775 885 539
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
16. dubna 2025, 15:45–16:45
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|