Kolegiální sdílení a podpora

Jak na chytrý mezipředmětový miniprojekt v dějepise, občanské výuce a zeměpisu: vyhodnocení

Hashtagy: #inovacevyuky

Typ vzdělávacího programu: Kolegiální sdílení a podpora

Vstupní úroveň účastníků: pokročilí, mírně pokročilí, začátečníci

Cíl vzdělávacího programu:

Po absolvování tohoto vzdělávacího programu budou účastníci schopni: 1. Definovat integrovanou tematickou výuku a rozlišit ji od klasického projektového vyučování. 2. Sdílet zkušenosti s integrovanou tematickou výukou v České republice, zejména v rámci projektu Mapa. 3. Realizovat části integrované tematické výuky ve třech různých předmětech, dle prezentované a zážitkově vyzkoušené předlohy. 4. Vybrat vhodné metody pro hodnocení a klasifikaci žáků při integrované tematické výuce.

Anotace vzdělávacího programu:

Lektor uzavře model tzv. integrované tematické výuky, který si vyzkoušel se svými kolegy v rámci výuky dějepisu, zeměpisu a občanské výchovy, přičemž se podařilo zachovat stávající rozvrh. Zhodnotí výsledky žáků v tomto modelu, přičemž se zaměří na osvojení klíčových pojmů k tématu urbanizace. Obzvlášť se soustředí na možnosti vyhodnocení jejich volných odpovědí na závěrečnou otázku, a to na základě zadaných kritérií s využitím speciálně naprogramovaného AI modelu. Následně otevře diskuzi nad budoucností tohoto přístupu a jeho potenciálem pro vzájemné učení v rámci mezipředmětových metodických skupin školy.

Území: Havlíčkův Brod, Žďár n. Sázavou

Číslo programu

A174-95-242-251-KSP-01

Kód programu

A174

Garant

Mgr. Monika Vrbová

775 885 539
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • IPs Kurikulum
Kraje
  • Jihlava
Datum konání

16. dubna 2025, 15:45–16:45

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

1

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Petr Sedlák, Ph.D.

icon map pin

Místo konání

2.ZŠ Nové Město na Moravě

icon map pin

MAX účastníků

20

icon map pin

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, zástupci územních kabinetů

Přihlásit se