Literární zobrazení událostí druhé světové války jako prostředek pro rozvoj čtenářské a pisatelské gramotnosti
Rozvoj čtenářské a pisatelské gramotnosti v oblasti syntézy a tvorby a čtenářské nezávislosti
Typ vzdělávacího programu: Intervize (konzultace)
Cíl vzdělávacího programu:
1. Prostřednictvím diskuse a sílení inspirativní
praxe se účastníci seznámí s různými
metodami se zaměřením na metody
kritického myšlení.
2. Na základě rozhovorů a sdílení zkušeností
budou popsána pozitiva i negativa práce s
příslušnými literárními texty.
3. Účastníci si rozšíří znalost metod, které lze
používat v souvislosti s literárními texty s
válečnou tematikou na různých stupních
vzdělávání.
4. Získají nástroje pro rozvoj a posílení klíčové
kompetence Empatie a porozumění druhým
Anotace vzdělávacího programu:
1. Jaké metody používají účastníci v daném
tématu literatury a jaké s tím mají zkušenosti.
2. Jaké tvořivé (expresivní, zážitkové) metody
účastníci ve výuce využívají.
3. Sdílení zkušeností na základě práce s
úryvkem z díla A. Lustiga
Území: Jeseník, Olomouc, Šumperk
Územní metodický kabinet: Jazyky a komunikace
Číslo programuA316-95-211-251-INT-08 Kód programuA316 |
|
Garant
Bc. Dita Ondrejčáková
777 185 015
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
29. dubna 2025, 15:00–18:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|