Literární zobrazení událostí druhé světové války jako prostředek pro rozvoj čtenářské a pisatelské gramotnosti

Rozvoj čtenářské a pisatelské gramotnosti v oblasti syntézy a tvorby a čtenářské nezávislosti

Typ vzdělávacího programu: Intervize (konzultace)

Cíl vzdělávacího programu:

1. Prostřednictvím diskuse a sílení inspirativní
praxe se účastníci seznámí s různými
metodami se zaměřením na metody
kritického myšlení.
2. Na základě rozhovorů a sdílení zkušeností
budou popsána pozitiva i negativa práce s
příslušnými literárními texty.
3. Účastníci si rozšíří znalost metod, které lze
používat v souvislosti s literárními texty s
válečnou tematikou na různých stupních
vzdělávání.
4. Získají nástroje pro rozvoj a posílení klíčové
kompetence Empatie a porozumění druhým

Anotace vzdělávacího programu:

1. Jaké metody používají účastníci v daném
tématu literatury a jaké s tím mají zkušenosti.
2. Jaké tvořivé (expresivní, zážitkové) metody
účastníci ve výuce využívají.
3. Sdílení zkušeností na základě práce s
úryvkem z díla A. Lustiga

Území: Jeseník, Olomouc, Šumperk

Územní metodický kabinet: Jazyky a komunikace

Číslo programu

A316-95-211-251-INT-08

Kód programu

A316

Garant

Bc. Dita Ondrejčáková

777 185 015
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • IPs Kurikulum
Kraje
  • Olomouc
Datum konání

29. dubna 2025, 15:00–18:00

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

4

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Milan Mašát, Ph.D., MBA, Ed.D.

icon map pin

Místo konání

Waldorfská základní škola a mateřská škola Olomouc s.r.o., Tomkova, Olomouc 9

icon map pin

MAX účastníků

10

icon map pin

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé CJ, učitelé gymnázií, učitelé SŠ, zástupci územních kabinetů

Přihlásit se