Rozdíl mezi virtuálním a fyzickým světem s využitím komiksových aplikací

Typ vzdělávacího programu: Neakreditované akce (workshopy, konference, kulaté stoly…)

Anotace vzdělávacího programu:

Tento vzdělávací program poskytne pedagogům materiály a dovednosti, které je nasměrují k efektivní komunikaci se žáky, aby ti nabyli povědomí o rozdílech mezi virtuálním a reálným světem. Pedagogové se naučí vytvářet komiksový příběh pomocí aplikace Storyboard That, který využijí pro kreativní zpracování problematiky netolismu. Společně na kurzu najdeme i jiné uplatnění této aplikace, se kterou se naučíme zacházet krůček po krůčku. Zmíníme se i o vytváření komiksů v aplikaci Pixton jako alternativní aplikace k vytváření komiksů. Ukážeme si dále práce žáků v těchto aplikacích. 

Číslo programu

Z69-74-02-252-02

Kód programu

Z69

Garant

Mgr. Jana Šímová

775 029 950
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • NPO - 3.1 DIGI
  • ICT Revize RVP
Kraje
  • Praha
  • Střední Čechy
Datum konání

13. října 2025, 16:00–18:15

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

3

icon map pin

Lektoři
  • PaedDr. Štěpánka Vondrášková

icon map pin

Místo konání

online

icon map pin

MAX účastníků

25

icon map pin

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ
Na tento vzdělávací program se již nelze hlásit.