Jak učit češtinu žáky s OMJ hravě - metody dramaterapie a interkulturní komunikace v praxi, výukové materiály a tvorba výukové lekce
Navazující seminář 3
Typ vzdělávacího programu: Seminář
Vstupní úroveň účastníků: pokročilí , mírně pokročilí, začátečníci, ,
Anotace vzdělávacího programu:
Seminář představí účastníkům možnosti využít při výuce žáků s OMJ jednoduché aktivity expresivních terapií např. dramaterapie. Během semináře účastníci rovněž sestaví plány vlastních lekcí, které budou navzájem sdílet. V semináři se zaměříme i na aspekt podpory interkulturní komunikace v praxi v heterogenní třídě a příklady dobré praxe. Neopomeneme také představit některé učebnice vhodné pro výuku žáků s OMJ.
Program semináře:
1. hodina
Seznámení účastníků.
Význam interkulturní komunikace při výuce (role učitele a žáka při výuce, únava a odpočinek, vytvoření pocitu bezpečí a posílení sebevědomí žáků, obohacení pomocí komunikace).
Ochutnávka aktivit z dramaterapie a výuka češtiny.
2. hodina
Čeština pro výuku žáků s OMJ – představení výukových materiálů a učebnic.
Příklady dobré praxe.
Vytvoření vlastní výukové lekce.
3. hodina
Sdílení výukových lekcí – vzájemná zpětná vazba.
Závěr
Číslo programuA250-14-21-252-03 Kód programuA250 |
|
Garant
Mgr. Irena Balaban Cakirpaloglu, Ph.D.
778 880 449
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
13. listopadu 2025, 15:0–17:15
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|