Jak učit češtinu žáky s OMJ hravě - metody dramaterapie a interkulturní komunikace v praxi, výukové materiály a tvorba výukové lekce

Navazující seminář 3

Typ vzdělávacího programu: Seminář

Vstupní úroveň účastníků: pokročilí , mírně pokročilí, začátečníci, ,

Anotace vzdělávacího programu:

Seminář představí účastníkům možnosti využít při výuce žáků s OMJ jednoduché aktivity expresivních terapií např. dramaterapie. Během semináře účastníci rovněž sestaví plány vlastních lekcí, které budou navzájem sdílet. V semináři se zaměříme i na aspekt podpory interkulturní komunikace v praxi v heterogenní třídě a příklady dobré praxe. Neopomeneme také představit některé učebnice vhodné pro výuku žáků s OMJ.

Program semináře:

1. hodina

Seznámení účastníků.

Význam interkulturní komunikace při výuce (role učitele a žáka při výuce, únava a odpočinek, vytvoření pocitu bezpečí a posílení sebevědomí žáků, obohacení pomocí komunikace).

Ochutnávka aktivit z dramaterapie a výuka češtiny.

2. hodina

Čeština pro výuku žáků s OMJ – představení výukových materiálů a učebnic.

Příklady dobré praxe.

Vytvoření vlastní výukové lekce.

3. hodina

Sdílení výukových lekcí – vzájemná zpětná vazba.

Závěr

Číslo programu

A250-14-21-252-03

Kód programu

A250

Garant

Mgr. Irena Balaban Cakirpaloglu, Ph.D.

778 880 449
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Základní vzdělávání
  • 1. stupeň ZŠ
  • 2. stupeň ZŠ
  • Jazykové vzdělávání
Kraje
  • Olomouc
Datum konání

13. listopadu 2025, 15:0–17:15

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

3

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Karin Majerová

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Olomouc, Wellnerova 25

icon map pin

MAX účastníků

8

icon map pin

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé CJ

Přihlásit se