Workshop k rozvoji digitální kompetence žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními

Rozvoj DK žáků s LMP v oblasti Člověk a svět práce

Hashtagy: #rozvojdigitalnichkompetenci

Typ vzdělávacího programu: Neakreditované akce (workshopy, konference, kulaté stoly…)

Anotace vzdělávacího programu:

Rozvoj digitálních kompetencí u žáků s mentálním postižením: Interaktivní webinář se zaměřuje na inovativní využití technologií v rámci výuky předmětů vycházejících ze vzdělávací oblasti (VO) Člověk a svět práce. Během tohoto webináře se seznámíte s principem tvorby a používání aplikací, společně si ujasníte technické parametry využití vybrané aplikace a bude i prostor ke vzájemnému vyjasnění případných otázek, na které někteří hledali odpovědi při praktickém zavedení aplikace do výuky. 

Člověk a svět práce - Digitální kompetence jsou důležitou součástí přípravy žáků na budoucí uplatnění v životě i v práci. V této oblasti se zaměříme na aplikace podporující nácvik pracovních postupů, rozvoj jemné motoriky a organizaci činností. Technologie zde slouží jako podpora samostatnosti, praktických dovedností i jako prostředek k vytváření portfolií a záznamů práce žáků. Pomáhají také rozvíjet zodpovědnost, pracovní návyky a orientaci v reálných situacích.

Poznámka: Rozvoj digitálních kompetencí žáků se SVP prakticky

Číslo programu

L56-74-11-252-09

Kód programu

L56

Garant

Ing. Mgr. Alžběta Kubcová Vitoulová
222 122 249
770 179 604
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • ICT Revize RVP
Kraje
  • Praha
Datum konání

29. října 2025, 17:00–18:30

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

2

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Bc. Kristýna Holemá

icon map pin

Místo konání

on-line

icon map pin

MAX účastníků

50

icon map pin

Cílová skupina
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé speciálních škol

Poznámka

Rozvoj digitálních kompetencí žáků se SVP prakticky

Přihlásit se