Týmové role v učitelském a třídním kolektivu
Typ vzdělávacího programu: Intervize (konzultace)
Vstupní úroveň účastníků: pokročilí, mírně pokročilí, začátečníci
Cíl vzdělávacího programu:
Účastníci pochopí důležitost odlišnosti pro práci ve skupinách, ať už jde o jejich typické chování a slabé stránky nebo působení a potřeby jejich žáků. Učitelé budou mít příležitost odhadnout svůj typ. Díky pochopení rozdílů mohou lépe porozumět druhým, kteří jsou jiní (proč reagují jinak a proč je někdy tak těžké s nimi spolupracovat).
Anotace vzdělávacího programu:
- Lektorka poutavě představí základní třísložkový model (myslitel, pečovatel, hybatel), rolí podle Mereditha Belbina (ředitel, koordinátor, realizátor, týmový hráč, zdrojař, dokončovatel, inovátor, hodnotitel) a osobnostní typologií MBTI (extrovert/introvert, intuice/smysly, myšlení/cítění, vnímání/rozhodování).
- Následně doplní teorii probíraných témat praktickými příklady a aktivitami (hrami), kde se účastníci budou moci sami vyzkoušet své zapojení při plnění týmových úkolů (např. stavba ropné plošiny).
- Intervize není zaměřena na přesné určení vlastní role a typu na základě testů, ale na seznámení se s tím, které role a typy existují a co je pro ně charakteristické.
Území: Ústí n. Orlicí, Svitavy
Číslo programuA316-95-192-252-INT-02 Kód programuA316 |
|
Garant
Mgr. Aleš Chejn, BA
739 965 993
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
20. ledna 2026, 15:00–18:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|