Jak na třídnické hodiny, když na ně vlastně není čas
Typ vzdělávacího programu: Seminář
Anotace vzdělávacího programu:
1. Výchozí teze - kde leží zodpovědnost - účastnící vzdělávání (jejich role, vzájemná komunikace, funkční vztah) - respektující komunikace - vnitřní motivace - formativní hodnocení
2. Role třídního učitele (z pohledu vedení, TU, žáka, rodiče, komunikační kanály)
3. Třídnické hodiny - jejich místo v rozvrhu, z toho vycházející náplň - co funguje a nefunguje
4. Jak na třídnické hodiny, když na ně vlastně není čas - motivační obrázky pro otevření tématu k diskusi - kartičky s otázkami - příběhy s poučením - knihy (četba, rozbor, zpětná vazba do 45 minut) - nástroje pro zpětnou vazbu (komunitní kruh, kuličková debata, ano x ne otázky, karty…) - aplikace pro zpětnou vazbu a digitalizaci materiálů
| Číslo programuA912-03-22-252-02 Kód programuA912 | |
| Garant
                                    Mgr. Lada Drimlová
                                    
                                    773 593 861
                                     | Druh vzdělávání
 | 
| Kraje
 | 
Datum konání
26. listopadu 2025, 9:00–15:30
Cena
1730,-Kč
| 
 | 
 | ||||
| 
 | 
 | ||||
| 
 | 
 |