Podpora nadání v českém jazyce a literatuře

Hashtagy: #revizervp #rvp #svp

Typ vzdělávacího programu: Webinář

Anotace vzdělávacího programu:

Webinář se zaměřuje na konkrétní strategie, jak vytvářet a zadávat gradované úlohy, které umožní diferencovat výuku podle úrovně žáků a současně rozvíjet kritické myšlení a argumentační dovednosti

Účastníci webináře se seznámí s možnostmi, jak: 

  • vést žáky k tvorbě argumentační eseje

  • analyzovat a interpretovat text na různých úrovních porozumění, 

  • využívat digitální nástroje

  • podporovat vyhledávání a ověřování informací jako součást práce s textem, 

  • a jak z těchto aktivit získávat důkazy o učení i podklady pro individuální rozvoj žáků.  


Lektor webináře: PhDr. Lukáš Borovička, Ph.D.

Lukáš Borovička se dlouhodobě věnuje podpoře nadaných žáků, digitalizaci vzdělávání a rozvoji mezinárodní spolupráce ve školství. Zaměřuje se také na didaktiku literatury (například sada učebnic Nová literatura pro střední školy). Působí ve vedení pražského gymnázia.


Délka webináře: 60 minut.

Registrace nejpozději do 06. 11. 2025 do 13:00.

Vstupenky na ZOOM najdete ve svém emailu dvě hodiny před začátkem webináře. 

Poznámka: Přihlášení obdrží pozvánku s odkazem na schůzku 2 hodiny před zahájením webináře.

Území:

Číslo programu

A468-94-11-252-WEB-42

Kód programu

A468

Garant

Ing. Martin Novák

770 327 638
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • IPs Kurikulum
  • ICT Revize RVP
Kraje
  • Praha
Datum konání

6. listopadu 2025, 15:00–16:00

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

1

icon map pin

Lektoři
  • PhDr. Lukáš Borovička, Ph.D.

icon map pin

Místo konání

on-line

icon map pin

MAX účastníků

990

icon map pin

Cílová skupina
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 2. stupně ZŠ, vedoucí pracovníci škol a školských zařízení

Poznámka

Přihlášení obdrží pozvánku s odkazem na schůzku 2 hodiny před zahájením webináře.

Přihlásit se