Předškolní vzdělávání v revidovaném RVP PV
Typ vzdělávacího programu: Intervize (konzultace)
Vstupní úroveň účastníků: pokročilí, mírně pokročilí, začátečníci
Cíl vzdělávacího programu:
Účastník bude vybaven informacemi o změnách, které přináší revidovaný RVP PV s propojením na RVP ZV. Bude schopen tyto informace předávat svým kolegům a ukazovat změny jako příležitosti ke zlepšení vzdělávacího procesu ve školách a k podpoře rozvoje každého dítěte na jeho aktuální úrovni.
Anotace vzdělávacího programu:
1. Propojení RVP PV a RVP ZV z pohledu přechodu mezi stupni vzdělávání (1 hodina)
- 	
Co máme společné - klíčové kompetence (kontinuum), základní gramotnosti, vzdělávací strategie
 
- 	
Cíle RVP PV a návaznost RVP ZV
 
- 	
Provázanost OVU prostřednictvím IS
 
- 	
Omezení odkladů školní docházky - adaptační období v 1. ročníku ZŠ
 
- 	
Spolupráce mateřské a základní školy
 
2. Změny v RVP PV (2 hodiny)
- 	
Klíčové kompetence
 
- 	
Základní gramotnosti
 
- 	
Vzdělávací oblasti
 
- 	
Diagnostické portfolio
 
3. Příležitosti a hrozby (1 hodina)
- 	
Inovace školního vzdělávacího programu
 
- 	
Změny z pohledu učitele
 
- 	
Změny z pohledu dítěte
 
Poznámka: Na tento program navazuje společné reflektivní setkání s lektorem. Termín: 17. 12. 2025 16:00 - 17:00; online.
Území: Plzeň-město, Plzeň-sever, Rokycany
Územní metodický kabinet: Předškolní a prvostupňové vzdělání
                            Číslo programuB084-95-142-252-INT-02 Kód programuB084  | 
                                                        |
                            Garant
                                    Mgr. Bc. Petra Duspívová Hlávková
                                    
                                    770 199 058
                                      | 
                                                                
                            Druh vzdělávání
  | 
                                    
                            Kraje
  | 
                                    
Datum konání
8. prosince 2025, 16:00–19:00
Cena
0,-Kč
                            
  | 
                        
                            
  | 
                    ||||
                            
  | 
                        
                            
  | 
                    ||||
                            
  | 
                        
                            
  |