Škola pomáhá: Podpora žáků se sociálním znevýhodněním ve škole i mimo školu
Olomouc
Typ vzdělávacího programu: Konference
Vstupní úroveň účastníků: pokročilí , mírně pokročilí, začátečníci
Anotace vzdělávacího programu:
Jak může škola aktivně pomoci žákům a rodinám v obtížné životní situaci? Přijďte se zapojit do diskuze, sdílet své zkušenosti a nechte se inspirovat!
Rovné příležitosti: podpora žáků a rodin se sociálním znevýhodněním pohledem školy a dalších zainteresovaných institucí
Přijďte se zapojit do diskuze, sdílet své zkušenosti a nechte se inspirovat
Co Vás na akci čeká:
- otevřená debata o příležitostech a výzvách, kterým čelíme při podpoře žáků se sociálním znevýhodněním;
- možnosti financování aktivit pro školy;
- příklady dobré praxe a řešení ze škol v okolí;
- seznámení s místními odborníky a konzultanty v oblasti sociálního znevýhodnění.
Hosté:
Ing. Jaroslav Mihal - Střední článek podpory, bývalý ředitel ZŠ
PaeDr. Pavlína Baslerová, Ph.D. - speciální pedagožka, odborná asistentka UPOL
doc. Mgr. Michal Růžička, Ph.D. - speciální pedagog, etoped, psychoterapeut
                            Číslo programuA280-91-21-252-03 Kód programuA280  | 
                                                        |
                            Garant
                                    Mgr. Irena Balaban Cakirpaloglu, Ph.D.
                                    
                                    778 880 449
                                      | 
                                                                
                            Druh vzdělávání
  | 
                                    
                            Kraje
  | 
                                    
Datum konání
21. listopadu 2025, 10:00–12:00
Cena
0,-Kč
                            
  | 
                        
                            
  | 
                    ||||
                            
  | 
                        
                            
  | 
                    ||||
                            
  | 
                        
                            
  |