Aby učení dávalo smysl a přinášelo radost

Hashtagy: #podnětneprostredi #praceschybou #hodnocenia sebehodnoceni #aktivniuceni

Typ vzdělávacího programu: Kolegiální hospitace

Vstupní úroveň účastníků: pokročilí, mírně pokročilí

Cíl vzdělávacího programu:

Po absolvování tohoto vzdělávací programu účastníci/účastnice získají znalosti o tom, jak a proč vytvářet ve třídě podnětné prostředí, jak pomocí vhodně nastaveného učebního prostředí podpořit individualizaci vzdělávání, samostatnost žáků i jejich vzájemnou spolupráci.  Na základě vlastního prožitku budou hledat cestu ke změně metod a forem práce, sebehodnocení a hodnocení práce žáků.

Anotace vzdělávacího programu:

Společně si vysvětlíme, jak můžeme vytvářet podnětné prostředí ve třídě jako nástroj k aktivnímu učení a plánování výuky v podnětném prostředí.

Ukážeme si na konkrétních případech, jak:

  • podpořit vzájemné učení a týmovou spolupráci,
  • podporovat individualizaci a rozvoj každého žáka,
  • zkvalitnit sebehodnocení a hodnocení, kdy chyba je přirozenou součástí učení,
  • poskytnout žákům prostor učit se vlastní činností a prožitkem.

Podnětné prostředí rozvíjí klíčové kompetence a buduje zodpovědnost za vlastní učení.

Po absolvování kolegiální hospitace proběhne kolegiální sdílení a reflexe.

Území: Chrudim, Pardubice

Číslo programu

A319-95-191-252-KH-02

Kód programu

A319

Garant

Mgr. Jana Kuchyňková

775 393 966
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • IPs Kurikulum
Kraje
  • Pardubice
Datum konání

16. prosince 2025, 8:00–12:00

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

4

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Marika Podhájecká

icon map pin

Místo konání

MŠ a ZŠ Na rovině v Chrudimi, Na Rozhledně, Chrudim IV

icon map pin

MAX účastníků

2

icon map pin

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, zástupci územních kabinetů

Přihlásit se