DIGIakce: Dějepisné bádání s pomocí digitálních nástrojů - výměna zkušeností - prezenční akce (Vrchlabí)
Typ vzdělávacího programu: Neakreditované akce (workshopy, konference, kulaté stoly…)
Anotace vzdělávacího programu:
V první části setkání od 15:00 do 15:30 lektor Mgr. Pavel Žalský nastíní možnosti využívání AI ve výuce dějepisu.
Po krátké pauze od 15:40 do 16:30 budou mít účastníci akce budou možnost sdílet dobrou praxi rozvíjení digitálních kompetencí ve výuce dějepisu, a to s ohledem na předcházející absolvování krátkého kurzu “Dějepisné bádání s pomocí digitálních nástrojů”.
Závěrečná část od 16:30 do 17:00 bude věnována vyzkoušení vybraných krátkých aktivit a nástrojů, využitelných pro rozvoj digitálních kompetencí v dějepisu.
Prostor pro pořádání DIGIakce poskytuje Základní škola, Vrchlabí, nám. Míru 283 na jejíchž webových stránkách https://www.zsvrchlabi.cz/ najdete konkrétní informace.
Časový harmonogram:
15:00 – 15:30 možnosti AI ve výuce dějepisu
15:30 – 15:40 krátká přestávka
15:40 – 16:30 sdílení dobré praxe rozvíjení digitálncích kompetencí
16:30 – 17:00 možnost vyzkoušet si vybrané nástroje pro rozvíjení digitálních kompetencí
Aktuality z akce můžete sledovat na stránce: https://www.zsvrchlabi.cz/
DIGIakce jsou společnou aktivitou projektu NPO 3.1 DIGI (https://digitalizace.rvp.cz/) v NPI ČR a externích subjektů / školských zařízení, které na své akci umožňují sdílení zkušeností více škol a přinášejí zajímavé inspirace v oblasti digitálního vzdělávání. Garantem obsahu DIGIakce je hostující organizace/organizátor Základní škola, Vrchlabí, nám. Míru 283 , NPI ČR v pilotním režimu monitoruje a podporuje zdárný průběh akce, všem lektorům i účastníkům akce je nabízena navazující spolupráce. Průběžná výzva k DIGIakcím je otevřená všem školám a školským zařízením, sledujte web https://digitalizace.rvp.cz/digiakce.
Číslo programuB147-81-18-252 Kód programuB147 |
|
Garant
Ing. Markéta Cejnarová
737 828 461
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
19. listopadu 2025, 15:00–17:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|