Anglický jazyk na 2. stupni kompetenčně (v propojení s KK k učení)
Hashtagy: #revizervp #rvp #svp
Typ vzdělávacího programu: Webinář
Anotace vzdělávacího programu:
Cílem webináře je představit současné pojetí výuky anglického jazyka na 2. stupni základní školy v návaznosti na revidovaný Rámcový vzdělávací program. Hlavní důraz bude kladen na propojení klíčových kompetencí s oborovými očekávanými výsledky učení a na praktické způsoby, jak tyto kompetence rozvíjet ve výuce prvního cizího jazyka. Webinář nabídne přehlednou charakteristiku jednotlivých kompetencí a konkrétní příklady strategií a aktivit, které podporují jejich rozvoj. Zvláštní pozornost bude věnována klíčové kompetenci k učení a jejímu významu v jazykovém vzdělávání.
Lektorka webináře: Mgr. Helena Peřinová
Helena Peřinová vystudovala učitelství pro střední školy na PF JČU v Českých Budějovicích, obor francouzský jazyk a dějepis a poté na Ostravské univerzitě obor anglický jazyk a český jazyk pro cizince.
Nyní působí na ZŠ Petra Bezruče ve Frýdku-Místku. Věnuje se aktivně výuce pomocí metody CLIL. Od června 2011 je zkoušející Cambridge zkoušek YLE, KET, PET a FCE. Pracovala na velkých revizích RVP ZV a mŠVP v oboru Cizí jazyky, působí jako hodnotitelka OVZ a tvůrce metodických materiálů a ilustrativních úloh pro NPI. Zabývá se výukou češtiny jako cizího jazyka a je garantkou pro cizí jazyky v MAP F-M, MAS Pobeskydí. Ve své práci cílí na vnitřní motivaci, větší propojení výuky s praxí a motivaci k celoživotnímu vzdělávání. Věří, že cizí jazyk se může naučit každý, a učí své žáky, jak se učit a jak pro své učení používat umělou inteligenci.
Délka webináře: 60 minut.
Registrace nejpozději do 11. 12. 2025 do 15:00.
Vstupenky na ZOOM najdete ve svém emailu dvě hodiny před začátkem webináře.
Poznámka: Přihlášení obdrží pozvánku s odkazem na schůzku 2 hodiny před zahájením webináře.
Území:
Číslo programuA468-94-11-252-WEB-52 Kód programuA468 |
|
Garant
Pavel Kubeš
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
11. prosince 2025, 17:00–18:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|