Třídnické hodiny jako nástroj k vytváření výchovného společenství
Jak prakticky na průřezové téma nového RVP Péče o wellbeing
Hashtagy: #tridniucitel #tridniklima #tridnickehodinykazdyden #seberozvoj #zakjepredevsimdite #osobnostniasocialnivychova
Typ vzdělávacího programu: Intervize (konzultace)
Vstupní úroveň účastníků: mírně pokročilí, začátečníci
Cíl vzdělávacího programu:
Účastníci získají konkrétní materiály, které mohou využít pro práci s třídním kolektivem, dále odkazy na materiály, které lze velmi dobře využít (knihy, kartičky, www).
Účastníci budou znát principy budování výchovného společenství, aktivity si vyzkouší přímo na intervizi.
Anotace vzdělávacího programu:
• Přehled o roli třídního učitele.
• Osobnostní předpoklady pro roli třídního učitele.
• Efektivní metody do třídnických hodin, zejména metody běžné v zážitkové pedagogice. Jedná se o rozhovor, diskuzi, inscenační techniky, didaktické hry, řešení problémové situace, besedy, projekty atd.
• Strategie pro podporu pozitivního školního klimatu.
• Využití zážitkové pedagogiky, přímo na workshopu si účastníci vyzkouší aktivity, které budou zároveň reflektovat.
• Inspirace pro každodenní práci ve škole - jak rozvrhnout práci třídního učitele, jak plánovat třídnické hodiny a další aktivity se třídou.
• Rozvoj klíčových kompetencí žáků v třídnických hodinách, na třídních akcích (zejména kompetence sociální, personální, k řešení problému).
Území: Chrudim, Pardubice
Číslo programuA316-95-191-252-INT-01 Kód programuA316 |
|
Garant
Mgr. Jana Kuchyňková
775 393 966
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
11. prosince 2025, 14:00–17:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|