Vzdělávací programy
940 Výsledků hledání
5. a 6. května 2025, 14-16.30
Integrace žáků cizinců a žáků s OMJ do výuky na ZŠ pro druhý stupeň (v souladu s výstupy ŠVP, tvorba tematických plánů a PLPP pro 2. stupeň)
- Mgr. Lenka Pechátová
- Mgr. Lenka Kader Aghová
DC
DC MV
N
UA
W
Z
CS
5. května 2025, 17:00–19:00
DIGIakce: Hodinka inspirace s MINECRAFT pro učitele na 1. stupni ZŠ a sdílení škol o dětech a jejich kostičkovém světě - on-line DIGIakce
- Lektoři NPI ČR
Z
CS
5. května 2025, 16:00–18:00
Formativní hodnocení na 2. stupni ZŠ - (území: Praha 4, Praha 2 , Praha 10)
- Mgr. Zdeněk Dlabola
- Mgr. Jitka Kmentová
- Mgr. Ivan Čermák
- Mgr. Lucie Kotrčová
5. května 2025, 9:00–12:00
Pojďme do toho. Krajská konference k aktuálním změnám v RVP PV
- PhDr. Hana Splavcová, Ph.D.
- PhDr. Hana Havlínová, Ph.D.
- Odborní pracovníci MŠMT
Z
5. května 2024, 14:30–17:30
Projektová výuka inspirativně a prakticky - Integrovaná projektová výuka
- Mgr. Radek Gyüre
Z
6. května 2025, 15:00–17:15
Zjišťování znalostí a zpětná vazba pomocí moderních technologií
- Mgr. Michal Brázda
DV
Z
CS
6. května 2025, 15:30–17:00
DIGI plovárna - Fyzika pro 2. stupeň - revize RVP ZV a nové výukové směry
- Mgr. Petr Polák
Z
CS
6. května 2025, 13:00–16:00
Tvorba AI asistentů pro učitele: praktický workshop (NPI a AI dětem)
- Michal Špitálník
- Mgr. Peter Zafka
Z
6. května 2025, 20:00–22:00
Formativní hodnocení na 2. stupni ZŠ - (území: Jihlava, Pelhřimov, Třebíč)
- Mgr. Zdeněk Dlabola
- Mgr. Jitka Kmentová
- Mgr. Ivan Čermák
- Mgr. Lucie Kotrčová
6. května 2025, 16:00–19:00
Posílení interaktivního přístupu ke hře s hudbou
- PaedDr. Štěpánka Vondrášková
DV
Z
6. května 2025, 09:00–16:00
Efektivní a srozumitelná výuka v heterogenní třídě
- Mgr. Bc. Martin Kaliba, Ph.D., MBA
6. května 2025, 16:00–19:00
O motivaci a práci se strachem u sportujících dětí
- Mgr. lic. Adam Blažej, Ph.D.
6. května 2025, 16:00–18:15
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků
- Mgr. Jaroslav Dušek
Z
CS
6. května 2025, 8:30–15:00
Podpora psychické pohody a stability předškolních pedagogů
- Mgr. Kamila Bobysudová
Strana 17 z 40