Výchova ke zdraví a bezpečí v novém RVP ZV
Webinář se zaměří na nové pojetí vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví a bezpečí a představí jeho hlavní změny v RVP ZV. Účastníci se seznámí s očekávanými výsledky učení vzdělávacího oboru a s jeho horizontálními a vertikálními vazbami na ostatní oblasti vzdělávání. Dále bude pozornost věnována implementaci oboru Výchova ke zdraví a bezpečí do školních vzdělávacích programů. Součástí webináře bude také ukázka možností, jak rozvíjet klíčové kompetence v rámci tohoto vzdělávacího oboru, a přehled dostupné metodické podpory pro učitele. Na závěr bude vyhrazen prostor pro diskuzi a sdílení zkušeností účastníků.
Lektorky webináře: Miroslava Kovaříková a Eva Marádová
PhDr. Miroslava Kovaříková, PhD. působí na Technické univerzitě v Liberci na Fakultě přírodovědně-humanitní a pedagogické na katedře Pedagogiky a psychologie. Ve své vědecko-pedagogické činnosti dlouhodobě propojuje vzdělávání pedagogů s rozvíjením didaktiky výchovy ke zdraví a bezpečí. Autorsky se podílí na tvorbě kurikulárních dokumentů, učebnic a metodických materiálů pro učitele. Disponuje dlouholetou pedagogickou praxí vyučovaného oboru Výchova ke zdraví a bezpečí.
PaedDr. Eva Marádová, CSc. působí na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Ve své vědecko-pedagogické činnosti se dlouhodobě věnuje rozvíjení oborové didaktiky výchovy ke zdraví a bezpečí v propojení se vzděláváním pedagogů. Je autorkou kurikulárních dokumentů, učebnic a metodických materiálů pro učitele. Má zkušenosti s výukou na základních a středních školách. Do tvorby revidovaného RVP ZV je zapojena jako garant vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví a bezpečí.
Délka webináře: 60 minut.
Registrace nejpozději do 09. 12. 2025 do 15:00.
Vstupenky na ZOOM najdete ve svém emailu dvě hodiny před začátkem webináře.
Poznámka: Přihlášení obdrží pozvánku s odkazem na schůzku 2 hodiny před zahájením webináře.
Číslo webinářeA468-94-11-252-WEB-49 kód programuA468 |
Garant
Pavel Kubeš |
Druh vzdělávání
|
Datum konání
9. prosince 2025, 17:00–18:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|