Další cizí jazyk kompetenčně
Cílem webináře je představit současné pojetí výuky dalšího cizího jazyka (německého, španělského nebo francouzského) na 2. stupni základní školy v návaznosti na revidovaný Rámcový vzdělávací program. Hlavní důraz bude kladen na propojení klíčových kompetencí s oborovými očekávanými výsledky učení a na praktické způsoby, jak tyto kompetence rozvíjet ve výuce dalšího cizího jazyka. Webinář nabídne přehlednou charakteristiku jednotlivých kompetencí a konkrétní příklady strategií a aktivit, které podporují jejich rozvoj. Zvláštní pozornost bude věnována kulturní kompetenci a jejímu významu v jazykovém vzdělávání.
Lektorka webináře: Mgr. Pavlína Jurzykowská Kudláčková, DEA
Pavlína Jurzykowská Kudláčková vystudovala Filozofickou fakultu Univerzity Komenského, obory francouzský jazyk a literatura a žurnalistika. Postgraduální studium Komunikačních věd a médií absolvovala na Univerzitě v Ženevě. Profesní zkušenosti získala nejprve v České televizi, poté učila deset let na základní škole a dosud vyučuje na pedagogickém lyceu. V roce 2021 se zařadila mezi semifinalisty soutěže Global Teacher Prize.
Od roku 2022 působí Pavlína Jurzykowská Kudláčková v Národním pedagogickém institutu ČR – podílí se na tvorbě výukových aktivit pro učitele francouzštiny a mediální výchovy. Je součástí pracovní skupiny pro revize kurikula (oblast Další cizí jazyk). Je autorkou RVP ZV pro DCJ, modelového ŠVP pro FRJ, několika webinářů, workshopů a ilustrativních materiálů. Zaměřuje se přitom hlavně na podporu výuky cizích jazyků a mediální výchovy. Na své práci nejvíce miluje tvorbu výukových materiálů a realizaci workshopů
Délka webináře: 60 minut.
Registrace nejpozději do 18. 11. 2025 do 13:00.
Vstupenky na ZOOM najdete ve svém emailu dvě hodiny před začátkem webináře.
Poznámka: Přihlášení obdrží pozvánku s odkazem na schůzku 2 hodiny před zahájením webináře.
Číslo webinářeA468-94-11-252-WEB-50 kód programuA468 |
Garant
Pavel Kubeš |
Druh vzdělávání
|
Datum konání
18. listopadu 2025, 15:00–16:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|