8. dubna 2025, 14:00–17:00
Webinář Čeština jako druhý jazyk na ZŠ II
- Mgr. Barbora Nosálová
8. dubna 2025, 14:00–17:00
Webinář Čeština jako druhý jazyk na ZŠ II
- Mgr. Barbora Nosálová
6. února 2025, 15:00–16:30
Využití metrických mobilních aplikací ve výuce matematiky
- Mgr. Lenka Brabencová
13. února 2025, 15:00–16:30
Využití metrických mobilních aplikací ve výuce matematiky
- Mgr. Lenka Brabencová
19. března 2025, 14:00–17:00
Webinář Hodnocení žáků s odlišným mateřským jazykem
- Mgr. Markéta Slezáková
- Mgr. Barbora Nosálová
19. března 2025, 9:00–16:00
Canva jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními
- Mgr. Milena Tunkerová
16. dubna 2025, 08:00–16:00
Canva jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními
- Mgr. Milena Tunkerová
15. ledna 2025, 17:00–18:30
Revize RVP ZV - DIGI plovárna - Canva a její možnosti
- Mgr. Markéta Emmer Illová
28. ledna 2025, 17:00–18:30
Revize RVP ZV - DIGI plovárna - Využití programů Office ve výuce jazyků
- Mgr. Markéta Emmer Illová
4. února 2025, 17:00–18:30
Revize RVP ZV - DIGI plovárna - Padlet, OrgPad a jak je využít
- Mgr. Markéta Emmer Illová
3. února 2025, 15:30–18:30
Svět v souvislostech na 1. stupni ZŠ - Čtenářská gramotnost v globálním vzdělávání
- Mgr. Lenka Pánková
16. ledna 2025, 15:30–18:30
Svět v souvislostech na 1. stupni ZŠ - Čtenářská gramotnost v globálním vzdělávání
- Mgr. Lenka Pánková
20. ledna 2025, 14:00–15:30
Úvod do generativní AI pro učitele - webinář
- Mgr. et Mgr. Martin Mareš
4. února 2025, 15:30–17:00
Úvod do generativní AI pro učitele - webinář
- Mgr. et Mgr. Martin Mareš
27. února 2025, 14:00–15:30
Úvod do generativní AI pro učitele - webinář
- Mgr. et Mgr. Martin Mareš
9. ledna 2025, 15:00–18:00
Využití 3D tisku pro výuku a ve výuce
- Ing. Radek Novotný, Ph.D.
- Ing. Martin Šrytr
21. ledna 2025, 15:00–18:00
Využití 3D tisku pro výuku a ve výuce
- Ing. Radek Novotný, Ph.D.
- Ing. Martin Šrytr
22. ledna 2025, 13:00–16:00
Průvodce nenásilné komunikace - pokračování
- Mgr. Adam Veřmiřovský, Ph.D.
Strana 6 z 31