Back office podpora
Do našeho týmu krajského pracoviště Praha a střední Čechy hledáme organizačně schopného kolegu/kolegyni, který(á) bude mít na starost část agendy správy prostor našich školících učeben a mnoho dalšího.
Obecná charakteristika pozice
Pokud máte rádi různorodou práci, nebojíte se komunikovat s kolegy, lektory nebo účastníky kurzů a zároveň jste typ člověka, kterého jen tak něco nerozhází (ani administrativní činnost), pak hledáme právě vás.
Hlavní náplň činnosti
- Administrativní podpora garantů vzdělávácích kurzů
- Zajištění chodu školení pro pedagogické pracovníky
- Organizační zajištění prezentačních a konferenčních akcí
- Správa a zajištění bezproblémového provozu kancelářských prostor a učeben
- Administrace finančních podkladů
Požadujeme
- Znalost práce s MS Office – Outlook, Word, Excel, Teams na pokročilé úrovni
- Předchozí zkušenosti na administrativní nebo podobné pozici
- Organizační schopnosti
Výhodou bude, pokud:
- Si umíte práci organizovat a rád(a) přemýšlíte, jak věci vylepšit
- Nechybí vám vlastnosti jako pečlivost, spolehlivost
- Jste ranní ptáče
Nabízíme
- Práci na úvazek 0,6
- Dostatek času na zaučení pod vedením zkušené kolegyně
- 25 dnů dovolené
- 5 dní sick days
- Příspěvek na stravování
- Mobilní telefon nebo zvýhodněný tarif
- Notebook
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete své CV pomocí formuláře vpravo nejpozději do 22.11.2024, těšíme se na Vás!
|
|
||||
|
|