Vzdělávací programy
791 Výsledků hledání
19. května 2025, 16:00–17:30
Generativní AI jako nástroj a pomocník pro učitele MŠ
- Mgr. Marie Aňa Novotná
Z
CS
19. května 2025, 16:00–18:15
Jak využít QR kódy ve výuce na 1. stupni ZŠ
- PaedDr. Štěpánka Vondrášková
DV
Z
19. května 2025, 18:00–19:30
DIGI plovárna - Nová informatika pro střední školy
- Mgr. Irena Štaffová
N
Z
CS
19. května 2025, 17:00–18:30
„Spoluučící“ se skupina na podporu pedagogů, asistentů a vychovatelů pracujících s žáky s OMJ
- Mgr. Petra Dočkalová
DC
DC MV
N
W
Z
CS
19. a 20. květen 2025 9 - 17 hod.
Diagnostika struktury matematických schopností (DISMAS)
- Mgr. Pavel Traspe
- Mgr. Ivana Skalková
CS
20. května 2025, 14:00–16:15
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitální kompetence pro učitele MŠ
- Mgr. Tereza Vaškovská
Z
CS
20. května 2025, 9:00–16:00
Efektivní komunikace se zákonnými zástupci dětí v mateřské škole
- Vladimíra Jurigová, MBA
20. května 2025, 14:30–17:30
Příroda jako učebna - Badatelská výuka přírodovědných předmětů v terénu
- RNDr. Mgr. Hana Sloupová, Ph.D.
Z
20. května 2025, 15:00–17:30
Diskusní setkání na podporu pedagogů vzdělávajících děti/žáky s OMJ
- Mgr. Marie Najmonová, Ph.D.
- Lektoři NPI ČR
DC
DC MV
W
Z
20. května 2025, 9:00–12:00
Rozvoj klíčových kompetencí na základě projektového vyučování II.
- Mgr. Tereza Bočanová
Z
20. května 2025, 18:00–19:30
DIGI plovárna - Využití virtuálních nástěnek ve výuce - 1. a 2. stupeň ZŠ
- Mgr. Pavla Sýkorová
DV
Z
CS
20. května 2025, 15:30–17:00
DIGI plovárna - Zeměpis a nové výukové směry pro 2. stupeň ZŠ a víceletá gymnázia
- Mgr. Petr Polák
DV
W
Z
CS
20. května 2025, 16:00–18:15
Jak využít virtuální nástěnku ke tvorbě nového digitálního obsahu?
- PaedDr. Štěpánka Vondrášková
DV
Z
20. května 2025, 11:00–14:30
Diskuzní panel na podporu pedagogů vzdělávajících děti/žáky cizince (s OMJ)
- Mgr. et Mgr. Zdeňka Vašíčková
- Mgr. et Mgr. Šárka Rampasová
DC MV
Z
20. května 2025, 9:30–16:00
Možnosti práce s rodinou dítěte umístěného v zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy
- PhDr. Lenka Průšová, PhD.
Strana 14 z 33