Vzdělávací programy
702 Výsledků hledání
harmonogram bude upřesněn
Studium k výkonu specializované činnosti - koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií
- Lektoři NPI ČR
N
průběžné
Podpora nadání v příbězích - e-learningový kurz pro školní koordinátory podpory nadání
- Bez lektora
@
SPN
CS
bude upřesněno
Dopravní výchova - metody, formy, výukové a metodické materiály pro školy a školská zařízení
- Mgr. Petr Horák
leden 2025
Studium k výkonu specializované činnosti - koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií
- Mgr. Danuše Kubová
- Mgr. Pavel Černý, MBA
- Mgr. Jaroslava Tomáňová
- Mgr. Petr Chlebek
- Mgr. Pavla Sýkorová
- Lektoři NPI ČR
bude upřesněno, 10:00–14:00
Konzultační seminář k didaktickému testu z AJ a jeho hodnocení ve společné části MZ
- Mgr. Jitka Kubů
Koordinátor školního vzdělávacího programu - Studium k výkonu specializovaných činností
- RNDr. Pavel Nezval
- Mgr. Jana Kazíková
6. ledna 2025, 16:00–17:30
Jak jednat s rodiči, kteří se chovají způsobem, na který je pro nás obtížné reagovat?
- Mgr.et Mgr. Jakub Švec
Z
6. ledna 2025, 14:00–15:30
DIGI plovárna - Nová informatika na SŠ a jak ji vyučovat?
- Ing. Mgr. Michal Sedláček, Ph.D.
N
Z
CS
leden 2025 - listopad 2025, výukové dny - čtvrtek, pátek
Ředitel manažer - kombinované kvalifikační studium pro ředitele škol a školských zařízení
7. ledna 2025, 17:00–18:30
Jak vést logopedickou prevenci v předškolním vzdělávání
- Mgr. Michaela Mošnová, DiS.
Z
7. ledna 2025, 09:00–16:00
Desatero NPI ČR úspěšné práce s heterogenní třídou I.
- Mgr. et Bc. Martin Kaliba, Ph.D., MBA
7. 1. 2025, 21. 1. 2025, 4. 2. 2025, 18. 2. 2025, vždy od 14 do 17 hodin.
CESTA KE ČTENÁŘSTVÍ: KRITICKÉ MYŠLENÍ OD PRVNÍHO PÍSMENE
- Mgr. Šárka Bartošová
- Mgr. Bc. Martina Gončarová
7. ledna 2025, 15:00–16:30
Digitální kompetence v pohybu s aplikací Actionbound
- Mgr. Nikola Kudrnáčová
7. ledna 2025, 9:00–16:00
Desatero NPI ČR úspěšné práce s heterogenní třídou I.
- Mgr. Marie Najmonová, Ph.D.
7. ledna 2025, 17:00–19:15
Informační systémy ve výuce informatiky na 1. stupni ZŠ
- Mgr. Irena Štaffová
CS
Strana 4 z 30