Jak rozvíjet algoritmické myšlení v hodinách?

Webinář ukazuje účastníkům, kromě samotného zapojování různých možností pro rozvoj algoritmického myšlení do výuky, jak je nutné myslet i na didaktický aspekt tak, aby se z žáka nestala pouze figurka, která opisuje kusy kódu, nebo přetahuje bloky dle toho, co předvádí učitel. Rozvoj algoritmického myšlení u žáků s sebou nese i mnoho úskalí pro učitele, typicky větší míra volnosti ve smyslu přizpůsobení algoritmu, kontrola základních vlastností algoritmu (jako jednoduchost, obecnost) hledání chyby v algoritmech žáků. Navíc každý z žáků by měl mít možnost pocítit, že alespoň minimálně uspěl (rozfázování algoritmického úkolu na menší funkční části). Webinář právě tyto pohledy rozkrývá a ukazuje na různých prostředích příklady jejich využití.
Číslo webináře

M03-03-11-192-32

kód programu

M03

Garant

Ing. Mgr. Věra Štěpánová

770 141 878
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Vzdělávání vedoucích pracovníků
  • SŠ/VOŠ
  • ZUŠ/SUŠ
  • DDM/SVČ/ŠD/ŠK/DM
  • Základní vzdělávání
  • 1. stupeň ZŠ
  • 2. stupeň ZŠ
  • Střední a vyšší odborné vzdělávání
  • SŠ/VOŠ
Typ webináře
  • Oborové didaktiky
Datum konání

1.dubna 2020

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Webinář

icon map pin

Počet hodin

1

icon map pin

Lektoři
  • PhDr. Petra Vaňková
  • Ph.D.

icon map pin

Záznam

Odkaz na webinář

icon map pin

MAX účastníků

8

icon map pin

Cílová skupina

učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU

Na tento webinář se již nelze hlásit, níže můžete přes odkaz zhlédnout záznam.