502 Výsledků hledání

červen 2021 – červen 2023

Komunikace pedagogů MŠ s rodiči

  • PhDr. Mgr. Eva Burdová, MBA
W Z CS

Číst více

leden 2023 - červen 2023

Lidové zvyky a tradice

  • PhDr. Alena Rakoušová, DiS.
W Z CS

Číst více

únor 2022 - červen 2023

Svobodná hra dětí jako nejpřirozenější forma učení

  • Mgr. Eliška Suchánková, Ph.D.
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Pohodlí pro učitele, zábava pro žáky: praktické tipy pro výuku zeměpisu

  • doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Akviziční korpusy a jejich využití pro jazykové vyučování

  • Mgr. Svatava Škodová, Ph.D.
W Z CS

Číst více

listopad 2021 - červen 2023

Jak chutnají brouci

  • Ing. et Ing. Anna Adámková, Ph.D.
W Z CS

Číst více

červenec 2022 - červen 2023

Jak podpořit neoblíbené chemické výpočty pomocí experimentů?

  • Mgr. Jitka Štrofová, Ph.D.
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Role písmen v matematice 1. st. ZŠ - rozumí žáci písmenům v matematice?

  • doc.,RNDr. Darina Jirotková, Ph.D.
  • PhDr. Štěpán Ročák
W Z CS

Číst více

březen 2023 - červen 2023

Otevřené úkoly ve výuce cizího jazyka

  • PhDr. Petra Vallin, Ph.D.
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Jak na synchronní e-learning - Tipy pro výuku českého jazyka a literatury

  • PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.
W Z CS

Číst více

prosinec 2022 - červen 2023

Webinář k podpoře začínajících učitelů

  • Doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
  • PhDr. Romana Lisnerová, Ph.D.
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Tvorba digitálního obsahu pro SŠ

  • PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.
W Z CS

Číst více

březen 2023 - červen 2023

Region jako malá vlast, příklady a nápady do praxe

  • Mgr. Marta Kmeť
W Z CS

Číst více

březen 2023 - červen 2023

Angličtina není nudná na 2. stupni

  • MAppLing. Monika Skořepová
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Změny v obsahu výuky češtiny na 1. stupni ZŠ

  • doc. PhDr. Eva Hájková, CSc.
W Z CS

Číst více

únor 2022 - červen 2023

Mapové dovednosti II: Adaptivní hodnocení mapových dovedností žáků

  • RNDr. Martin Hanus, Ph.D.
W Z CS

Číst více