19.11., 16,00 - 20,00 hodin, 21., 26., 28.11.2024, 16,00 . 18,00 hodin a 3., 10., 12.12.2024, 16,00 - 18,00 hodin
Rozvoj digitálních kompetencí ve výchově k občanství
- Mgr. Antonín Marek
6. ledna 2024, 14:00–15:30
DIGI plovárna - Nová informatika na SŠ a jak ji vyučovat?
- Ing. Mgr. Michal Sedláček, Ph.D.
8. ledna 2024, 14:00–15:30
DIGI plovárna - Kyberbezpečnost a aktuální hrozby - Jak chránit sebe i žáky v digitálním světě?
- Ing. Mgr. Michal Sedláček, Ph.D.
25. listopadu 2024, 14:00–17:15
Online konzultační seminář k písemné práci z cizího jazyka v rámci profilové části MZ
- Ing. Eva Píšová, Ph.D.
6. ledna 2025, 16:00–17:30
Jak jednat s rodiči, kteří se chovají způsobem, na který je pro nás obtížné reagovat?
- Mgr.et Mgr. Jakub Švec
12. prosince 2024, 17:00–18:30
Školní parlament: Odpovědnost, týmovost, inovace!
- Mgr. Ondřej Lněnička
12. prosince 2024, 17:00–18:30
Školní parlament: Odpovědnost, týmovost, inovace!
- Mgr. Ondřej Lněnička
28. listopadu 2024, 15:30–19:00
“DOBRÝ PLÁN - DOBRÝ SLUHA” aneb plánujeme výuku v různých vzděl. oborech 1. st. a rozvíjíme DK žáků
- Mgr. Daniel Janata
2. prosince 2024, 15:30–19:00
„DIGITÁLNÍ ČTENÁŘSKÁ DÍLNA“ aneb rozvoj čtenářství akcentovaný digitálními technologiemi...
- Mgr. Daniel Janata
9. prosince 2024, 15:30–19:00
Skupinová práce a tematicky integrované aktivity v online prostředí žáků 1. stupně ZŠ
- Mgr. Daniel Janata
25. a 28. listopadu,2., 9., 16. prosince, 9., 13., 16. a 20. ledna (vždy od 17:00 on-line)
Rozvoj digitálních kompetencí v cizím jazyce
- Mgr. Helena Peřinová
9. prosince 2024, 15:00–16:30
Dějepisné bádání s pomocí digitálních nástrojů
- Mgr. Pavel Žalský
27. listopadu 2024, 15:00–18:00
Badatelská výuka - od nápadu k realizaci poutavé výuky
- Mgr. Marie Hřebíková
27. listopadu 2024, 17:00–18:30
DIGI plovárna - Robotika pro 1 i 2. stupeň ZŠ
- Mgr. Ondřej Dudík
12. prosince 2024, 14:00–17:15
Jak zapojovat žáka s OMJ do běžné výuky - zeměpis
- Mgr. Darina Mísařová, Ph.D.
- Mgr. Radim Ošmera
25. listopadu 2024, 14:00–17:15
Webinář Chatbot (GPT) - pomocník učitele při práci s žáky s OMJ II: Tvorba uceleného didaktického materiálu
- Mgr. Dita Macháčková
Strana 17 z 42