694 Výsledků hledání

25. března 2024, 16:00–17:30

DIGI plovárna - Umělá inteligence ve výuce

  • Mgr. Jaroslav Dušek
DV W Z CS

Číst více

25. března 2025, 14:00–17:00

Kulatý stůl - podpora nadání

SPN

Číst více

25. března 2025, 10:00–13:30

Konzultační seminář pro školní maturitní komisaře

  • Bc. Lenka Procházková

Číst více

26. března 2025, 10:00–13:30

Konzultační seminář pro školní maturitní komisaře

  • Ing. Kamila Ševčíková

Číst více

26. března 2025, 09:00–15:00

Jak v matematice rozvíjet dovednosti pro život

  • doc. RNDr. Eduard Fuchs, CSc.
  • RNDr. Eva Zelendová, Ph.D.

Číst více

27. března 2025, 13:00–17:00

Kurz kybernetické bezpečnosti pro sborovnu

  • Mgr. Pavel Černý, MBA
DV Z

Číst více

27. března 2025, 16:00–17:30

DIGI plovárna - Umělá inteligence ve výuce

  • Mgr. Jaroslav Dušek
DV Z CS

Číst více

28. března 2025, 10:00–15:00

Podpora talentovaných žáků v uměleckém vzdělávání

  • PhDr. Hana Švajdová
  • akad. mal. Marie Karenová
SPN

Číst více

zahájení únor/březen 2025, termíny budou upřesněny

Logopedický asistent - primární logopedická prevence ve školství

  • PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
  • PhDr. Jana Doležalová, Ph.D.
  • Mgr. Jana Grancová, DiS.
  • Mgr. Iva Škaloudová

Číst více

31. března 2025, 16:00–17:30

DIGI plovárna - Canva a její možnosti

  • Mgr. Jaroslav Dušek
DV Z CS

Číst více

1. dubna 2025, 09:00–15:30

Jak v matematice rozvíjet dovednosti pro život

  • doc. RNDr. Eduard Fuchs, CSc.
  • RNDr. Eva Zelendová, Ph.D.

Číst více

2.4.+ 3.4. + 23.4. + 24.4.2025, vždy od 9.00 do 14.30

Profesní průprava zástupců ředitele

  • Mgr. Stanislav Kutálek

Číst více

2. dubna 2025, 14:00–17:00

Webinář Čeština jako druhý jazyk na ZŠ I

  • Mgr. Markéta Slezáková
DC DC MV UA W Z CS

Číst více

2. dubna 2025, 9:00–15:30

Jak v matematice rozvíjet dovednosti pro život

  • doc. RNDr. Eduard Fuchs, CSc.
  • RNDr. Eva Zelendová, Ph.D.
M

Číst více

2. dubna 2025, 9:00–16:00

Školní projekty a projektové vyučování

  • PhDr. Libor Kyncl

Číst více

3. dubna 2025, 9:00–16:00

Žák jako hlavní aktér výuky

  • PhDr. Libor Kyncl

Číst více