Vzdělávací programy
1292 Výsledků hledání
13. října 2025, 9:00–16:00
Odemkněte dětem svět čtení - genetická metoda výuky čtení
- Mgr. Bc. Jana Kozlová
N
13. října 2025, 14:00–17:00
Informatické myšlení jako předpoklad k rozvoji digitální kompetence dětí předškolního věku
- RNDr. Hana Lišková
Z
13. října 2025, 14:30–16:00
Rozvoj digitálních kompetencí v přírodních vědách
- Bc. Tereza Čápová
DV
Z
CS
14. října 2025, 17:00–19:35
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků
- Mgr. Markéta Emmer Illová
Z
14. října 2025, 15:30–17:00
Podpora dětí s migrační zkušeností v praxi MŠ
- PhDr. Josef Mižigar
DC
DC MV
N
UA
W
Z
CS
14. října 2025, 15:30–17:00
Digitální kompetence ve výtvarné výchově a pracovních činnostech v 1. období 1. stupně ZŠ
- Mgr. Radka Lazorová
Z
CS
14. října 2025, 15:30–17:00
Rizika kybernetické bezpečnosti a jejich prevence
- Mgr. Pavel Martínek
W
Z
CS
14. října 2025, 09:00–15:30
Canva jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními
- Bc. Gabriela Švehlová
DV
Z
CS
14. října 2025, 16:00–18:15
Jak na rozvoj digitální kompetence v 3. až 5. ročníku ZŠ
- Mgr. Nikola Kudrnáčová
Z
CS
14. října 2025, 16:00–18:15
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků
- Mgr. Jaroslav Dušek
DV
Z
CS
14. října 2025, 17:00–18:30
Digitální kompetence ve výuce cizích jazyků pro střední odborné školy, 2. část
- Mgr. Danuše Kubová
Z
CS
14. října 2025
Portfolio jako součást formativního přístupu na 1. stupni ZŠ
- Mgr. Dana Ticháčková
- Mgr. Dominika Slunečko
14. října 2025, 9:00–16:00
Aktivizující metody pro podporu matematické gramotnosti na ZŠ
- PhDr. Veronika Havelková, Ph.D.
14. října 2025, 10:00–16:30
Činnostní učení pro rozvoj čtenářství v naukových předmětech
- Mgr. Radka Jelínková
14. října 2025, 18:00–19:30
DIGI plovárna - Informační systémy - jak je učit na SŠ?
- Mgr. Irena Štaffová
N
Z
CS
14. října 2025, 18:00–19:30
DIGI plovárna - Využití virtuálních nástěnek ve výuce - 1. a 2. stupeň ZŠ
- Mgr. Pavla Sýkorová
DV
Z
CS
Strana 23 z 54