Digital Education Hack (DigiEduHack) je hackathon zaměřený na inovace ve vzdělávání. Letos proběhne 9. a 10. listopadu jako Smartphone: Škola v kapse.

Chytrý telefon má dnes téměř každý – žák, učitel i rodič. Jsou ale chytré telefony jen na hraní her a scrollování na sociálních sítích? Jak je inovativně využít ve škole, aby přispěly k rozvoji žáků, učitelů i rodičů? Na to se pokusí odpovědět DigiEduHack 2021.

Po úspěšném prvním ročníku DigiEduHacku se chystá pokračování hackathonu, letos s tématem využití chytrých telefonů ve škole. Cílem hackatonu bude návrh řešení, prototypu či hotového produktu pro inovativní využití chytrých telefonů ve škole, které bude realistické, snadno implementovatelné a inkluzivní. Veškeré informace jsou k dispozici na webové stránce DigiKoalice.

Účastnit se může každý, komu už bylo 15 let. Je možné se zapojit jako tým nebo jako jednotlivec. Znalost programování a IT určitě není podmínkou, ale hodí se to. V týmu by měl být alespoň jeden pracovník ze školství nebo člověk obecně aktivní v oblasti vzdělávání nebo veřejné správy s dobrými nápady. Vítáni jsou samozřejmě i lidé i z ostatních oborů, například z managementu, řízení projektů, marketéři a další.

V průběhu DigiEduHacku budou soutěžícím k dispozici tzv. létající mentoři z oboru IT i odborníci z oblasti vzdělávání, jejichž konzultaci si budete moct vyžádat. Dále bude účastníkům k dispozici background paper, který téma a výzvu DigiEduHacku popíše.

Zájemci se mohou přihlásit do 27. října 2021.

REGISTRACE

V pondělí 1. listopadu proběhne první online setkání s cílem se seznámit a začít tvořit týmy. V týdnu před DigiEduHackem budou probíhat zajímavé workshopy, webináře a akce pro soutěžící.

Program samotného DigiEduHacku začne 9. listopadu a skončí 10. listopadu večer. 

Na konci DigiEduHacku budou návrhy účastníků hodnoceny odbornou porotou složenou ze zástupců veřejného, neziskového i soukromého sektoru. Pro ta nejlepší řešení jsou připraveny štědré ceny od našich partnerů, a to včetně peněžité podpory ve výši 50 000 korun pro vítěze. Vítěz hackathonu má dále možnost soutěžit o titul globálního vítěze na mezinárodní úrovni. Porotci budou moci kromě výběru vítěze dávat své vlastní ceny v podobě například mentoringu nebo akceleračního programu pro zúčastněné týmy.

Další aktuality

29. květen 2025

Do škol za vámi míří nové vydání magazínu EduRevue. Tématem je tentokrát podpora rovných příležitostí

EduRevue je magazín určený pedagogickým pracovníkům a pracovnicím, odborné veřejnosti a všem, kteří se zajímají o trendy ve vzdělávání.

Číst více

23. květen 2025

Financování účasti dospělých ve vzdělávání: individuální vzdělávací účty

Individuální vzdělávací účty jsou nástrojem finanční podpory pro vzdělávání dospělých. Cedefop analyzoval jejich potenciál v pěti evropských zemích a upozorňuje na podmínky úspěšného zavádění i možné překážky.

Číst více

28. duben 2025

Nové číslo EduRevue k vám přichází s tématem rámcových vzdělávacích programů

EduRevue je magazín určený pedagogickým pracovníkům a pracovnicím, odborné veřejnosti a všem, kteří se zajímají o trendy ve vzdělávání.

Číst více

17. duben 2025

Tři projekty NPI se dostaly do finále soutěže Úřednický čin roku 2024

Projekty Mapa spádovosti, Digitální nástroj pro tvorbu RVP a Podpora rovných příležitostí se probojovaly mezi finalisty ocenění, které uděluje Sekce pro státní službu Ministerstva vnitra spolu s platformou Byro.

Číst více

15. duben 2025

Polsko podporuje rozvoj učitelů v odborném vzdělávání

Polsko se zaměřuje na přípravu učitelů v odborném vzdělávání s pomocí nových postgraduálních programů, pedagogické praxe či revize dalšího vzdělávání.

Číst více