Workshop se bude konat 19. listopadu v budově Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Účast bude možná prezenčně i online. 

Akci pořádá Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy ve spolupráci s MŠMT a NPI ČR.

Program:

  • úvodní přednáška na diskutované téma
  • workshop – hledání možných řešení daného tématu a případných rizik navržených řešení v jednotlivých pracovních skupinách
  • představení výsledků pracovních skupin a panelová diskuze

Prezenční účast je možná za dodržení platných epidemických opatření!

Materiál ke konferenci

Datum: 19. 11. 2021

Místo: Pedagogická fakulta UK, Magdalény Rettigové 4, Praha 1 – aula

Čas: 15:00–17:30


Účast na workshopu je možná online přes aplikaci ZOOM.

K přihlášení v ZOOM je potřeba zadat tyto vstupní údaje:

Meeting ID: 96 492 044 324

Heslo: 472404


Následující termíny workshopů:

  • 22. 11. 2021 – PdF UPK Olomouc – Jádrový a rozvíjející obsah vzdělávání
  • 29. 11. 2021 – PdF UHK Hradec Králové – Klíčové kompetence a gramotnosti
  • 30. 11. 2021 – PdF OU Ostrava – Modelové ŠVP
  • 3. 12. 2021 – PF JU České Budějovice – Učební plán – informatika
  • 7. 12. 2021 – PF UJEP Ústí nad Labem – Struktura RVP ZV
  • 9. 12. 2021 – FPEF ZČU Plzeň – Uzlové body
  • bez termínu – PFP TUL Liberec – Průřezová témata

Workshopy jsou připravovány ve spolupráci s hnutím Otevřeno.

RVP

ŠVP


Webové stránky Velké revize RVP ZV

Přihlášení k odběru newsletterů NPI ČR

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více