Tématem olomouckého workshopu 22. listopadu bude Jádrový a rozvíjející obsah vzdělávání v kontextu revizí rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Workshop povede zástupce expertního panelu MŠMT RNDr. Dominik Dvořák, Ph.D., z Pedagogické fakulty UK Praha.

Program:

  • 14:30–14:40 uvítání účastníků děkankou PdF Univerzity Palackého v Olomouci (prof. PaedDr. Libuše Ludíková, CSc.); Představení revizí předsedou expertního panelu MŠMT (Mgr. Jan Jiterský)
  • 14:40–15:10 úvodní referát na téma Jádrový a rozvíjející obsah vzdělávání v kontextu revize RVP ZV (Mgr. Jitka Nábělková, Ph.D., PdF UP v Olomouci)
  • 15:15–16:30 workshop na téma definování jádrového a rozvíjejícího obsahu vzdělávání v kontextu revize RVP ZV
  • 16:30–17:00 závěrečné shrnutí a formulování závěrů

Místo: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého Olomouc (Velká aula), Žižkovo nám. 5, Olomouc
Termín: 22. 11. 2021
Čas: 14:30–17:00

Prezenční účast je možná za dodržení platných epidemických opatření –  pouze s certifikátem o dokončeném očkování nebo s potvrzením o prodělání onemocnění covid-19 v posledních 180 dnech!

Realizace workshopu bude rovněž v hybridní podobě s možností online připojení účastníků prostřednictvím platformy ZOOM.
https://cesnet.zoom.us/j/97015838630
Meeting ID: 970 1583 8630
Stream workshopu bude možné sledovat na odkaze:
https://youtu.be/riZpIzNhRAY

Zde si můžete stáhnout podkladový materiál, se kterým budeme na workshopu pracovat.

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více