Představíme vám základní výstupy Hlavních směrů revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, harmonogram, role a úkoly pracovních skupin.

Setkání se koná 26. července od 15 hodin.

Akce je primárně určena pro členy tvůrčích koncepčních a konzultačních skupin. Ostatní zájemci mohou sledovat stream akce na YouTube kanálu NPI ČR.


Program

  • 15.00–15.10 Zahájení a organizační informace – Kateřina Lichtenberková
  • 15.10–15.20 Úvodní slovo – Kamil Ubr
  • 15.20–16.00 Hlavní směry revize RVP ZV – Jan Jiterský 
  • 16.00–16.20 Rámcový harmonogram prací, struktura pracovních skupin, role a vztahy – Kamil Ubr, Kateřina Lichtenberková
  • 16.20–16.50 Otázky a odpovědi
  • 16.50–17.00 Závěr

Více informací najdete na webových stránkách Velké revize RVP ZV.

Další aktuality

16. prosinec 2024

48 škol na cestě k modernímu vzdělávání

V říjnu jsme zahájili program adresné podpory, do něhož bylo vybráno 48 škol z celé České republiky. Cílem je pomoci s inovacemi školních vzdělávacích programů a dlouhodobě podpořit rozvoj škol.

Číst více

11. prosinec 2024

Konference Strategie 2030+

Dne 12. prosince 2024 se uskuteční konference, kterou každoročně pořádá Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. Konference zhodnotí posuny vzdělávací politiky v ČR a představí priority na další období.

Číst více

10. prosinec 2024

Dánsko zavádí nový typ střední odborné školy

Dánsko přichází s novým typem gymnázia, které má přilákat mladé lidi k odbornému vzdělávání. Kromě přípravy studujících na trh práce navíc otevírá dveře k dalšímu studiu.

Číst více

06. prosinec 2024

Připravili jsme návrh inovace oborové soustavy

Návrh připravený ve spolupráci s MŠMT reaguje na dynamické změny na trhu práce a nové společenské výzvy spojené se středoškolským vzděláváním.

Číst více

05. prosinec 2024

Představujeme Mapu spádovosti, nový nástroj pro rodiče, školy i odborníky

Mapa spádovosti je novým nástrojem, který umožňuje snadno a rychle zjistit spádovou školu podle konkrétní adresy nebo přehledně zobrazit rozdělení spádových oblastí jednotlivých škol ve městech.

Číst více