Představíme vám základní výstupy Hlavních směrů revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, harmonogram, role a úkoly pracovních skupin.

Setkání se koná 26. července od 15 hodin.

Akce je primárně určena pro členy tvůrčích koncepčních a konzultačních skupin. Ostatní zájemci mohou sledovat stream akce na YouTube kanálu NPI ČR.


Program

  • 15.00–15.10 Zahájení a organizační informace – Kateřina Lichtenberková
  • 15.10–15.20 Úvodní slovo – Kamil Ubr
  • 15.20–16.00 Hlavní směry revize RVP ZV – Jan Jiterský 
  • 16.00–16.20 Rámcový harmonogram prací, struktura pracovních skupin, role a vztahy – Kamil Ubr, Kateřina Lichtenberková
  • 16.20–16.50 Otázky a odpovědi
  • 16.50–17.00 Závěr

Více informací najdete na webových stránkách Velké revize RVP ZV.

Další aktuality

17. duben 2025

Tři projekty NPI se dostaly do finále soutěže Úřednický čin roku 2024

Projekty Mapa spádovosti, Digitální nástroj pro tvorbu RVP a Podpora rovných příležitostí se probojovaly mezi finalisty ocenění, které uděluje Sekce pro státní službu Ministerstva vnitra spolu s platformou Byro.

Číst více

15. duben 2025

Polsko podporuje rozvoj učitelů v odborném vzdělávání

Polsko se zaměřuje na přípravu učitelů v odborném vzdělávání s pomocí nových postgraduálních programů, pedagogické praxe či revize dalšího vzdělávání.

Číst více

08. duben 2025

Mezinárodní den Romů a rovný přístup ke vzdělávání

MŠMT a NPI připravily tematický vzdělávací materiál „Síla romských příběhů: Jak obohatit výuku a školní prostředí“, který byl rozeslán školám po celé republice.

Číst více

07. duben 2025

Konference k bezpečnosti ve školách: Prevence a zvládání mimořádných situací ve školách

Na krajském pracovišti NPI v Liberci proběhla 1. dubna 2025 odborná konference zaměřená na bezpečnost ve školách.

Číst více

03. duben 2025

Odhalit problémy se čtením dospělých pomůže příručka pro vzdělavatele

Každý čtvrtý dospělý v Česku má závažné problémy s porozuměním textu. Jak těmto lidem pomoci v rámci vzdělávání a poradenství? Návod přináší publikace zaměřená na rozpoznávání problémů se čtením u dospělých.

Číst více