Představíme vám základní výstupy Hlavních směrů revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, harmonogram, role a úkoly pracovních skupin.

Setkání se koná 26. července od 15 hodin.

Akce je primárně určena pro členy tvůrčích koncepčních a konzultačních skupin. Ostatní zájemci mohou sledovat stream akce na YouTube kanálu NPI ČR.


Program

  • 15.00–15.10 Zahájení a organizační informace – Kateřina Lichtenberková
  • 15.10–15.20 Úvodní slovo – Kamil Ubr
  • 15.20–16.00 Hlavní směry revize RVP ZV – Jan Jiterský 
  • 16.00–16.20 Rámcový harmonogram prací, struktura pracovních skupin, role a vztahy – Kamil Ubr, Kateřina Lichtenberková
  • 16.20–16.50 Otázky a odpovědi
  • 16.50–17.00 Závěr

Více informací najdete na webových stránkách Velké revize RVP ZV.

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více