Vzdělávací programy
1148 Výsledků hledání
28. listopadu 2024, 16:00–18:15
Online aplikace ve výuce a rozvoj digitálních kompetencí
- Mgr. David Nekola
W
Z
CS
28. listopadu 2024, 17:00–19:00
Organizace výuky v heterogenní třídě na SŠ
- Ing. Zdeňka Juklová
- Mgr. Kateřina Mannová
UU
28. listopadu 2024, 15:00–18:00
Využití 3D tisku pro výuku a ve výuce
- Ing. Radek Novotný, Ph.D.
- Ing. Martin Šrytr
Z
28. listopadu 2024, 15:00–16:30
Využití metrických mobilních aplikací ve výuce matematiky
- Mgr. Lenka Brabencová
Z
CS
28. listopadu 2024, 09:00–16:00
Desatero NPI ČR úspěšné práce s heterogenní třídou II.
- Mgr. et Mgr. Vendula Jašková, Ph.D.
28. listopadu 2024, 15:00–17:45
Rozvíjíme digitální kompetence žáků v chemii s podporou programu ACD / ChemSketch
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
Z
28. listopadu 2024, 17:30–19:00
Efektivní komunikace s rodiči při řešení problémových situací v ZŠ a SŠ
- Mgr. Helena Kumperová, Ph.D.
Z
28. listopadu 2024, 9:00–15:00
Pedagogické hodnocení dítěte a individualizace práce v mateřské škole
- Mgr. Iva Škaloudová
28. a 29. listopadu 2024, 14-16.30
Integrace žáků cizinců a žáků s OMJ do výuky na ZŠ pro druhý stupeň (v souladu s výstupy ŠVP, tvorba tematických plánů a PLPP pro 2. stupeň)
- Mgr. Lenka Pechátová
- Mgr. Lenka Kader Aghová
DC
DC MV
N
UA
W
Z
28. listopadu 2024, 9:00–16:00
Formativní hodnocení a role učitele v mateřské škole
- Mgr. et Bc. Martina Lietavcová, Ph.D.
28. listopadu 2024, 9:30–13:00
Komunikace ve školním prostředí: Teorie, praxe a výcvik - Výcvik s reflexí
- MgA. et. Bc. Radka Matějíčková
Z
28. listopadu 2024, 17:00–19:15
Digitální kompetence učitele při výuce neživé přírody
- Mgr. Pavel Bokr
Z
CS
28. listopadu 2024, 11:00–14:30
GeoGebra jako účinný prostředek pro rozvoj digitálních kompetencí žáků
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
Z
Strana 35 z 48