Koncepce byly vytvořeny jako podklad pro budoucí aktualizaci a inovaci RVP ZV. Členové pracovních skupin při jejich přípravě vycházeli ze zadání od koncepční pracovní skupiny.

Koncepce revize vzdělávacích oblastí představují podklad pro další práci na revizi a jsou určené zejména pro odbornou veřejnost. Na jejich základě budou v další etapě revize vznikat konkrétní očekávané výstupy a další texty RVP ZV a budou i podkladem pro tvorbu celkové koncepce RVP ZV, která bude zveřejněna během dubna 2023.

Koncepce prošly připomínkováním od konzultačních skupin a následně od oponentů. Protože se jedná o podkladové materiály k další práci na revizi, nebudou tyto koncepce veřejně připomínkovány.

Ke koncepcím je možné zasílat otázky, a to do 20. 3. 2023. Na nejčastější dotazy odpovědí garanti pracovních skupin v rozhovoru, který bude natočen ke každé vzdělávací oblasti a bude zveřejněn na začátku dubna 2023.


Více informací naleznete na stránkách Velké revize RVP ZV.

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více