Během konference, kterou pořádá GUG.cz, vystoupí také pracovníci NPI ČR Ondřej Neumajer, Daniela Růžičková a Petr Polívka.

Online prostředí s sebou nese vedle nekonečných možností i dezinformace, hackery, podvodné e-shopy, úniky hesel, fake news a další hrozby číhající za každým kliknutím. Jak se zde chovat, abychom nenapáchali víc škody než užitku? Super Mega DigiDay vám přinese mnoho konkrétních rad a tipů zaměřených na internetovou bezpečnost.

Okdaz na záznam akce na youtubu.

Připojte se k nám 19. dubna.


Rámcový program

  • 8.00–12.30 Program pro žáky, celé třídy a školy: Naši zkušení lektoři budou u žáků s pomocí učitelů zábavnou formou rozvíjet kritické myšlení a ověřování získaných informací.
  • 13.30–17.00 Program pro učitele: Zaměříme se na internetovou bezpečnost z pohledu učitele, představíme si aktuální hrozby a rizika a zdroje či hotové metodiky, které můžete s žáky realizovat přímo ve výuce.
  • 14.00–16.00 Ředitelsko-IŤácké doupě: Paralelní blok určený vedení škol, ICT metodikům a koordinátorům a těm, které zajímá Národní plán obnovy nebo dotační možnosti a podpora škol v oblasti bezpečnosti.
  • 17.00–20.30 Program pro širokou veřejnost: Praktický blok pro dospělé a seniory, rodiče či prarodiče, kteří chtějí zodpovědně držet digitální krok.

Pojďte s námi vstříc bezpečnějšímu internetovému světu! Bude to super! Bude to mega!

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více