Vnímáte jako důležité, aby se vaši žáci připravili na život v multikulturním a jazykově rozmanitém světě? Pak přijměte pozvání ke sledování diskuse u kulatého stolu o tématech jazykové propedeutiky.

Představíme vám metodický materiál Chystáme se na cizí jazyky 2, zaměřený na jazykovou propedeutiku v počátečním období školní docházky. Diskutovat budeme nejen nad otázkou, jak aktivně zapojit žáky do objevování kouzla učení se cizím jazykům, ale i nad tím, ve kterém období je vhodné s „jazykovou přípravou“ začít a co to vlastně znamená.

  • KDY: 18. října 2023 v 15 hodin

Diskutovat nad tématem budou:

  • Veronika Svobodová (učitelka 1. stupně ZŠ Horáčkova, Praha)
  • Marie Prouzová (učitelka 1. stupně ZŠ Angel, Praha)
  • Hana Splavcová (garantka předškolního vzdělávání, NPI ČR) 
  • Jitka Maříková Tůmová (garantka cizích jazyků, NPI ČR)

Moderuje Hana Havlínová (garantka prvostupňového vzdělávání, NPI ČR).


Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více