Vnímáte jako důležité, aby se vaši žáci připravili na život v multikulturním a jazykově rozmanitém světě? Pak přijměte pozvání ke sledování diskuse u kulatého stolu o tématech jazykové propedeutiky.

Představíme vám metodický materiál Chystáme se na cizí jazyky 2, zaměřený na jazykovou propedeutiku v počátečním období školní docházky. Diskutovat budeme nejen nad otázkou, jak aktivně zapojit žáky do objevování kouzla učení se cizím jazykům, ale i nad tím, ve kterém období je vhodné s „jazykovou přípravou“ začít a co to vlastně znamená.

  • KDY: 18. října 2023 v 15 hodin

Diskutovat nad tématem budou:

  • Veronika Svobodová (učitelka 1. stupně ZŠ Horáčkova, Praha)
  • Marie Prouzová (učitelka 1. stupně ZŠ Angel, Praha)
  • Hana Splavcová (garantka předškolního vzdělávání, NPI ČR) 
  • Jitka Maříková Tůmová (garantka cizích jazyků, NPI ČR)

Moderuje Hana Havlínová (garantka prvostupňového vzdělávání, NPI ČR).


Další aktuality

07. říjen 2024

Skills Intelligence: nástroj pro odhalování budoucích kvalifikačních potřeb

Jaké kvalifikace budou v budoucnosti na trhu práce nejžádanější? A které dovednosti budou pracovníci potřebovat? Odpovědi přináší projekce budoucích kvalifikačních potřeb, které na celoevropské úrovni vytváří Cedefop.

Číst více

27. září 2024

Zahájili jsme druhý ročník kvalifikačního studia Lídr školy

Dvouletou cestu ke splnění kvalifikačních předpokladů a osvojení pedagogického leadershipu má nyní před sebou 72 nových studentů a studentek.

Číst více

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více