Zajímá vás, kde najít kancelářský balíček? Přijďte si nejen o něm popovídat v úterý 30. ledna na naše krajské pracoviště.

NPI ČR organizuje další DIGI roadshow s cílem podpořit školy při zavádění nové informatiky a digitálních kompetencí.

Pokud vás zajímá, jak efektivně integrovat aplikace takzvaného kancelářského balíčku do výuky matematiky, jazyků, přírodních věd a dalších předmětů, jsme tu právě pro vás. Budeme pátrat po tom, kde a jak učit žáky pracovat s texty, tabulkami, grafikou nebo prezentacemi napříč jednotlivými předměty a obory.

school girl

Akce proběhne prezenčně souběžně na všech krajských pracovištích NPI ČR 30. ledna 2024 od 14 hodin.


Workshopy jsme navrhli tak, abychom vám poskytli konkrétní návody a inspiraci. Kromě toho dáme prostor i vám. Jsme zvědaví na to, s čím se při výuce setkáváte nebo jaké máte zkušenosti s informačními technologiemi i digitálními kompetencemi. Také nás zajímá, s čím se při digitalizaci potýkáte. Poradíme vám, jak uvést věci do pohybu, naši experti jsou navíc připraveni vám zodpovědět každý dotaz a pomohou vám s oblastí, ve které si prozatím příliš nevěříte.


Program

  • 14:00–14:15 Zahájení na krajských pracovištích
  • 14:15–14:45 Zahájení DIGI roadshow
  • 14:45–17:25 Společný program, sdílení příkladů dobré praxe (diskuze účastníků a odborníků na krajském pracovišti)
  • 17:25–18:00 Společný závěr, diskuze


Akce i veškerá podpora projektu jsou zdarma.


EU NPO MSMT

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více