Rádi bychom vás pozvali na zahájení veřejné diskuze ke Koncepci revize Rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání základní škola speciální. Debata se bude konat online 4. března.

V rámci kulatého stolu vystoupí následující hosté:

Za MŠMT

  • Mgr. Ivana Blažková, vedoucí oddělení speciálního vzdělávání, školských poradenských zařízení a primární prevence
  • Mgr. Jan Jiterský, vedoucí oddělení kurikula

Za NPI ČR

  • Mgr. Matěj Bulant, Ph.D., ředitel odboru kurikula odborného vzdělávání, kariérového poradenství a dalšího vzdělávání
  • PhDr. Renata Votavová, vedoucí oddělení společného vzdělávání

Za pracovní skupinu pro revizi RVP ZŠS

  • prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy
  • PaedDr. Petr Hanák, Ph.D., ředitel školy Mateřská škola speciální, základní škola speciální a praktická škola Ibsenka Brno

Online setkání se uskuteční v pondělí 4. března od 13:00 do 14:30.

Aktuální informace k pracím na Rámcovém vzdělávacím programu pro obor vzdělání základní škola speciální naleznete na našich webových stránkách.

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více