Aktuality
Revize ICT na základních školách jsou již v plném proudu a zájem o jejich podporu stále roste
Téměř 600 základních škol zahájilo v září letošního roku výuku v souladu s upraveným rámcovým vzdělávacím programem.
Družení naživo nyní ke zhlédnutí i ze záznamu
Národní pedagogický institut České republiky nabízí nejen vychovatelkám a vychovatelům školních družin a klubů výběr toho nezajímavějšího z oborového setkání Družení naživo, které se konalo letos v říjnu v Praze a Olomouci. Playlist videí nabízí záznamy příspěvků a prezentací.
Slovinské odborné vzdělávání přehledně
V souvislosti se slovinským předsednictvím Rady Evropské unie vydalo Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání publikace, které se věnují slovinskému odbornému vzdělávání. To má v zemi silnou tradici i působivé výsledky.
Dvoudenní vzdělávací akce. Přihlaste se na Case management ve školské praxi
Systémový projekt APIV A realizuje pilotní ověření dvoudenního vzdělávacího modulu Case management ve školské praxi II.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Rámcové vzdělávací programy tvoří obecně závazný rámec pro tvorbu školních vzdělávacích programů škol všech oborů vzdělání v předškolním, základním, základním uměleckém, jazykovém a středním vzdělávání.
Vzdělávací programy a webináře
Připravujemeleden 2026 - červen 2027 Studium k výkonu specializované činnosti - koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií
|
Lidé NPI ČRMgr. et Mgr. Radek MelicharRadek Melichar, tiskový mluvčí NPI, je kolega s bohatou profesní minulostí. V oblasti PR a komunikace prošel korporátní oblastí, centrálními institucemi státní správy, neziskovým sektorem i mediálními agenturami. Podle jeho vlastních slov, aby „poznal co nejvíc odstínů a faset PR práce a komunikace“. A jak se mu líbí pracovat u nás v NPI? |
Multimediální obsah
Škola pomáháJak motivovat děti se speciálními vzdělávacími potřebami ke vzdělávání? Co je metoda instrumentálního uvědomování a jak ji lze využívat v praxi? Jak navnadit rodiče těchto dětí ke spolupráci? To jsme byli zjistit ve SŠ a ZŠ Havířov-Šumbark pro děti a žáky se speciálními potřebami. |
Videa |