Aktuality
Edusíť: Projekt P-KAP propojuje školy s odborníky ve vzdělávání
Projekt P-KAP stojí u zrodu metodických sítí odborníků na témata akčního plánování jako jednotného, přehledně členěného Katalogu registrovaných odborníků – lidí potřebné kvalifikace a zkušeností v požadovaném regionu.
Zapojme všechny – Děti se speciálními potřebami v mateřské škole
Ve dvanáctém podcastu si povídáme o tom, jak probíhá v každodenní praxi vzdělávání dětí se speciálními potřebami, jak důležitou roli hraje asistent pedagoga, a o komunikaci s rodiči.
Zaostřeno na odborné vzdělávání: systémy odborného vzdělávání a přípravy v Evropě
Publikace Zaostřeno na odborné vzdělávání od Cedefopu nabízí stručný, jasný a úplný přehled systémů odborného vzdělávání a přípravy v EU, na Islandu a v Norsku.
Na začátek ředitelské kariéry nejsou samy
Plzeňské pracoviště NPI ČR spolu s Plzeňským inspektorátem ČŠI již potřetí připravilo speciální program pro začínající ředitelky MŠ. Díky další úzké spolupráci s realizátory místních akčních plánů rozvoje vzdělávání tak může podat pomocnou ruku 13 „novým“ ředitelkám MŠ Plzeňského kraje.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Rámcové vzdělávací programy tvoří obecně závazný rámec pro tvorbu školních vzdělávacích programů škol všech oborů vzdělání v předškolním, základním, základním uměleckém, jazykovém a středním vzdělávání.
Vzdělávací programy a webináře
Připravujemeleden 2026 - červen 2027 Studium k výkonu specializované činnosti - koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií
|
Lidé NPI ČRMgr. et Mgr. Radek MelicharRadek Melichar, tiskový mluvčí NPI, je kolega s bohatou profesní minulostí. V oblasti PR a komunikace prošel korporátní oblastí, centrálními institucemi státní správy, neziskovým sektorem i mediálními agenturami. Podle jeho vlastních slov, aby „poznal co nejvíc odstínů a faset PR práce a komunikace“. A jak se mu líbí pracovat u nás v NPI? |
Multimediální obsah
Škola pomáháJak motivovat děti se speciálními vzdělávacími potřebami ke vzdělávání? Co je metoda instrumentálního uvědomování a jak ji lze využívat v praxi? Jak navnadit rodiče těchto dětí ke spolupráci? To jsme byli zjistit ve SŠ a ZŠ Havířov-Šumbark pro děti a žáky se speciálními potřebami. |
Videa |