Aktuality
Národní plán doučování pokračuje i v roce 2022
Nenechte si ujít živě streamovanou debatu o Národním plánu doučování, který pomáhá zmírnit negativní dopady výluky prezenčního vzdělávání v minulých letech.
Stane se distanční výuka pevnou součástí vzdělávání? Téměř šest tisíc žáků ověřuje její limity
Při pokusném ověřování se ukazuje, že žáci jsou při kombinaci výuky ve škole s distančním vzděláváním samostatnější, cítí větší zodpovědnost za výsledky učení a lépe zvládají efektivně využívat technologie.
Expertní panel Hlavních směrů revize RVP ZV zpracuje připomínky odborné veřejnosti i učitelů po sérii workshopů
Série workshopů k Hlavním směrům revize RVP ZV, které uspořádal expertní panel v průběhu listopadu a prosince, posunula diskuzi o budoucí podobě RVP ZV a celkově o vzdělávání na základních školách.
Vzhůru do nového roku 2022!
Děkujeme Vám za spolupráci a podporu a přejeme Vám šťastný a úspěšný rok 2022.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Rámcové vzdělávací programy tvoří obecně závazný rámec pro tvorbu školních vzdělávacích programů škol všech oborů vzdělání v předškolním, základním, základním uměleckém, jazykovém a středním vzdělávání.
Vzdělávací programy a webináře
Připravujemeříjen 2025 - červen 2026 Studium k výkonu specializované činnosti - koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií
září 2025 až červen 2026 (prezenční setkání 2x do měsíce); + 4x termín stáží na vybrané škole + závěrečné zkoušky 2026. Termíny budou upřesněny. Ředitel manažer - kombinované kvalifikační studium pro ředitele škol a školských zařízení
|
Lidé NPI ČRMgr. et Mgr. Radek MelicharRadek Melichar, tiskový mluvčí NPI, je kolega s bohatou profesní minulostí. V oblasti PR a komunikace prošel korporátní oblastí, centrálními institucemi státní správy, neziskovým sektorem i mediálními agenturami. Podle jeho vlastních slov, aby „poznal co nejvíc odstínů a faset PR práce a komunikace“. A jak se mu líbí pracovat u nás v NPI? |
Multimediální obsah
Škola pomáháJak motivovat děti se speciálními vzdělávacími potřebami ke vzdělávání? Co je metoda instrumentálního uvědomování a jak ji lze využívat v praxi? Jak navnadit rodiče těchto dětí ke spolupráci? To jsme byli zjistit ve SŠ a ZŠ Havířov-Šumbark pro děti a žáky se speciálními potřebami. |
Videa |