Aktuality
DIGI roadshow pro učitele prvního stupně základních škol
Jak na zavádění nové informatiky a digitálních kompetencí? Přijďte si o tom s námi popovídat v úterý 21. března na krajské pracoviště NPI ČR.
Reakce NPI ČR na tiskovou zprávu Nejvyššího kontrolního úřadu z 13. února 2023
Vyjádření k tiskové zprávě NKÚ o Kontrolním závěru č. 22/02, Peněžní prostředky státu a Evropské unie určené na podporu digitálního vzdělávání
Výuka informatiky v základních školách speciálních v digitální době
V debatě 25. ledna jsme diskutovali o změnách v rámcových a školních vzdělávacích programech a o využití digitálních technologií v základních školách speciálních.
Záznam debaty: Pořizujeme digitální učební pomůcky pro žáky z Národního plánu obnovy
U kulatého stolu 8. února jsme hovořili o výběru, nákupu a vyúčtování digitálních učebních pomůcek z prostředků NPO.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Rámcové vzdělávací programy tvoří obecně závazný rámec pro tvorbu školních vzdělávacích programů škol všech oborů vzdělání v předškolním, základním, základním uměleckém, jazykovém a středním vzdělávání.
Vzdělávací programy a webináře
Připravujemeříjen 2025 - červen 2026 Studium k výkonu specializované činnosti - koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií
září 2025 až červen 2026 (prezenční setkání 2x do měsíce); + 4x termín stáží na vybrané škole + závěrečné zkoušky 2026. Termíny budou upřesněny. Ředitel manažer - kombinované kvalifikační studium pro ředitele škol a školských zařízení
|
Lidé NPI ČRMgr. et Mgr. Radek MelicharRadek Melichar, tiskový mluvčí NPI, je kolega s bohatou profesní minulostí. V oblasti PR a komunikace prošel korporátní oblastí, centrálními institucemi státní správy, neziskovým sektorem i mediálními agenturami. Podle jeho vlastních slov, aby „poznal co nejvíc odstínů a faset PR práce a komunikace“. A jak se mu líbí pracovat u nás v NPI? |
Multimediální obsah
Škola pomáháJak motivovat děti se speciálními vzdělávacími potřebami ke vzdělávání? Co je metoda instrumentálního uvědomování a jak ji lze využívat v praxi? Jak navnadit rodiče těchto dětí ke spolupráci? To jsme byli zjistit ve SŠ a ZŠ Havířov-Šumbark pro děti a žáky se speciálními potřebami. |
Videa |