782 Výsledků hledání

22. května 2024, 12:00–16:00

Generativní AI jako pomocník učitele

  • Mgr. Kateřina Appelová

Číst více

23. května 2024, 13:00–16:00

Hodnocení žáků s odlišným mateřským jazykem

  • Mgr. Lenka Picková
DC Z

Číst více

23. května 2024, 17:00–20:00

Jak na třídnické hodiny, když na ně vlastně není čas

  • Mgr. Hana Švandelková

Číst více

bude upřesněno, 9:00–16:00

Práce s heterogenní třídou v ZŠ

  • Mgr. Martin Kaliba - Webináře, Ph.D.
UU

Číst více

23. května 2024, 14:00–17:00

Syndrom vyhoření v pedagogické profesi a jeho prevence

  • Mgr. Bc. Lukáš Šimon
Z

Číst více

23. května 2024, 16:00–17:00

Jak vést pedagogy k udržitelnému profesnímu rozvoji

  • Mgr. Aleš Kozák
  • Mgr. Jana Zajícová

Číst více

23. května 2024, 13:00–16:30

Programování v jazyce Python

  • Václav Šimandl
Z CS

Číst více

23. května 2024, 14:00–15:30

Micro:bit a LED pásek - 1. část

  • Ing. Pavel Šiktanc
Z CS

Číst více

23. května 2024, 20:00–21:00

Jak vést pedagogy k udržitelnému profesnímu rozvoji

  • Mgr. Aleš Kozák
  • Mgr. Jana Zajícová

Číst více

23. května 2024, 15:00–16:30

Programování her na základní škole

  • Mgr. Jan Juříček
Z CS

Číst více

23. května 2024, 14:00–17:00

Cesta do školy, aneb zítra budem školáci

  • Mgr. Tomáš Koten
Z

Číst více

23. května 2024, 15:00–18:00

Wikipedie a její využití pro rozvoj digitální kompetence na 2. stupni ZŠ

  • PhDr. Zbyněk Filipi, Ph.D.
W Z CS

Číst více

23. května 2024, 16:00–19:30

Digitální kompetence v zeměpisu

  • Mgr. Karel Malík
CS

Číst více

23. května 2024, 14:00–17:00

Kurz čtením a psaním ke KM pro začátečníky a mírně pokročilé

  • Mgr. Miloslav Kůta
  • Mgr. Šárka Bartošová

Číst více

23. května 2024 8.30-14.30

Prevence syndromu vyhoření

  • Bc. Štěpán Pastula
UU

Číst více

23. května 2024, 18:00–19:00

Jak vést pedagogy k udržitelnému profesnímu rozvoji

  • Mgr. Aleš Kozák
  • Mgr. Jana Zajícová

Číst více

23. května 2024, 18:00–19:30

DIGI plovárna - Využití myšlenkových a pojmových map ve výuce

  • Mgr. Pavla Sýkorová
Z CS

Číst více