Vzdělávací programy
782 Výsledků hledání
22. května 2024, 09:00–15:30
Využití nových metod a forem ve výuce dechových nástrojů na ZUŠ
- Milan Krajíc
23. května 2024, 9:00–16:00
Vyhledávání a identifikace nadání (pro školní koordinátory péče o nadání)
- Mgr. René Gavlas
SPN
23. května 2024, 17:00–20:00
Jak na třídnické hodiny, když na ně vlastně není čas
- Mgr. Hana Švandelková
23. května 2024, 14:00–17:00
Syndrom vyhoření v pedagogické profesi a jeho prevence
- Mgr. Bc. Lukáš Šimon
Z
23. května 2024, 16:00–17:00
Jak vést pedagogy k udržitelnému profesnímu rozvoji
- Mgr. Aleš Kozák
- Mgr. Jana Zajícová
23. května 2024, 11:00–14:30
GeoGebra jako účinný prostředek pro rozvoj digitálních kompetencí žáků
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
Z
23. května 2024, 8:00–11:00
Využití principů Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování (FIE) v procesu učení
- Mgr. Petra Dočkalová
bude upřesněno
Dopravní výchova - metody, formy, výukové a metodické materiály pro školy a školská zařízení
- Mgr. Petr Horák
- Bc. Pavel Blahut
23. května 2024, 20:00–21:00
Jak vést pedagogy k udržitelnému profesnímu rozvoji
- Mgr. Aleš Kozák
- Mgr. Jana Zajícová
23. května 2024, 15:00–18:00
Wikipedie a její využití pro rozvoj digitální kompetence na 2. stupni ZŠ
- PhDr. Zbyněk Filipi, Ph.D.
W
Z
CS
23. května 2024, 8:30–12:00
Workshop s využitím Bálintovské skupiny aneb jak se zbavit emocionální zátěže v MŠ
- PhDr. Josef Mižigar
UU
23. května 2024, 14:00–17:00
Kurz čtením a psaním ke KM pro začátečníky a mírně pokročilé
- Mgr. Miloslav Kůta
- Mgr. Šárka Bartošová
23. května 2024, 18:00–19:00
Jak vést pedagogy k udržitelnému profesnímu rozvoji
- Mgr. Aleš Kozák
- Mgr. Jana Zajícová
23. května 2024, 15:00–17:30
Rozvíjíme digitální kompetence žáků v chemii s podporou programu ACD / ChemSketch
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
23. května 2024, 18:00–19:30
DIGI plovárna - Využití myšlenkových a pojmových map ve výuce
- Mgr. Pavla Sýkorová
Z
CS
Strana 8 z 33