Vzdělávací programy
648 Výsledků hledání
5. června 2025, 16:00–18:15
Jak využít QR kódy ve výuce na 1. stupni ZŠ
- PaedDr. Štěpánka Vondrášková
DV
Z
6. června 2025, 9:00–15:30
Diferencovaná výuka v heterogenní třídě
- Mgr. et Mgr. Vendula Jašková, Ph.D.
6. června 2025, 09:00–16:00
Efektivní a srozumitelná výuka v heterogenní třídě
- Mgr. Bc. Martin Kaliba, Ph.D., MBA
6. června 2025, 9:00–12:00
Konzultace pro žadatele k výzvě Šablony II. OP JAK
- Ing. Bc. Radka Krčková
pá 6.6.2025 (16.00 - 19.30), so + ne 7. + 8. 6. (9.00 - 15.30), pá 4.7. (16.00-19.30), so 5.7. (9.00-14.00), závěrečná zkouška pá 18.7.2025 (9.00-16.30)
Studium pro přípravu pedagogů volného času vykonávajících dílčí přímou pedagogickou činnost v zájmovém vzdělávání
- Mgr. Martina Bělohlávková
N
ZNV
6. června 2025, 14:00–15:30
DIGI plovárna - Umělá inteligence a její využití ve výuce - pro 1. a 2. stupeň
- Mgr. et Mgr. Martin Mareš
CS
6. června 2025, 14:30–17:30
Rozvoj informatického myšlení bez technologií na I. stupni ZŠ
- Mgr. Nikola Mihulková
W
Z
CS
9. června 2025, 16:00-20:00; 10., 17. a 24. června 2025, 17:00-19:00.
Rozvoj digitálních kompetencí v Člověk, jeho osobnost a svět práce
- Bc. Martina Němcová
Z
CS
9., 10. a 13. června, každý den v čase 9:00 - 17:00 hod.
Program pro začínající psychology v ŠPZ
- PhDr. Galina Jarolímková
- Mgr. Alena Mášová
9. a 11. června od 14:00 do 15:30 2025
Realizace výuky oblasti tematického celku Informační systémy s využitím tabulkového procesoru
- Mgr. Milan Šatra
W
Z
CS
9. června 2025, 15:30–17:00
DIGI plovárna - Fyzika a nové výukové směry pro 2. stupeň ZŠ a víceletá gymnázia
- Mgr. Petr Polák
DV
W
Z
CS
9. června 2025, 15:00–17:15
FactCZech aneb Jak ověřovat informace (nejen) pomocí AI
- Mgr. Martin Volný
Z
CS
V pondělí 9. 6. a v úterý 10. 6. 2025 proběhnou první dva bloky školení. Třetí blok se uskuteční v říjnu 2025, termín bude domluven společně s lektorkou na prvním semináři.
Pedagogické diagnostikování jako cesta k individualizaci na 1. stupni ZŠ
- Mgr. Veronika Svobodová
!
N
9. června 2025, 15:00–18:30
„DIGITÁLNÍ ČTENÁŘSKÁ DÍLNA“ aneb rozvoj čtenářství akcentovaný digitálními technologiemi...
- Mgr. Daniel Janata
DV
Z
CS
Strana 9 z 27