Aktuality
Národní zpráva o realizaci druhého cyklu Mezinárodního výzkumu dospělých
Výzkum PIAAC je unikátní příležitostí získat kvalitní a mezinárodně srovnatelná data o dovednostech dospělých obyvatel ve věku 16 až 65 let.
Byla vytvořena online registrace ke zkoušce z češtiny pro trvalý pobyt
V souvislosti s velkým zájmem o zkoušku z češtiny pro trvalý pobyt byla vytvořena online registrace, která od 2. ledna 2024 nahradí dosavadní systém přihlašování na zkoušku.
Zveme vás na DIGI roadshow pro učitele základních a středních škol
Zajímá vás, kde najít kancelářský balíček? Přijďte si nejen o něm popovídat v úterý 30. ledna na naše krajské pracoviště.
Závěrečná konference projektu UpSkilling
Zveme vás na konferenci projektu, který se zabýval podporou systémového prostředí v oblasti dalšího vzdělávání. Připojte se k nám online 7. listopadu od 10 hodin.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Rámcové vzdělávací programy tvoří obecně závazný rámec pro tvorbu školních vzdělávacích programů škol všech oborů vzdělání v předškolním, základním, základním uměleckém, jazykovém a středním vzdělávání.
Vzdělávací programy a webináře
Připravujemeleden 2026 - červen 2027 Studium k výkonu specializované činnosti - koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií
|
Lidé NPI ČRMgr. et Mgr. Radek MelicharRadek Melichar, tiskový mluvčí NPI, je kolega s bohatou profesní minulostí. V oblasti PR a komunikace prošel korporátní oblastí, centrálními institucemi státní správy, neziskovým sektorem i mediálními agenturami. Podle jeho vlastních slov, aby „poznal co nejvíc odstínů a faset PR práce a komunikace“. A jak se mu líbí pracovat u nás v NPI? |
Multimediální obsah
Škola pomáháJak motivovat děti se speciálními vzdělávacími potřebami ke vzdělávání? Co je metoda instrumentálního uvědomování a jak ji lze využívat v praxi? Jak navnadit rodiče těchto dětí ke spolupráci? To jsme byli zjistit ve SŠ a ZŠ Havířov-Šumbark pro děti a žáky se speciálními potřebami. |
Videa |