Aktuality
Covid-19 a válka na Ukrajině: jak se odrazily na trhu práce
Převrátila pandemie evropský trh práce vzhůru nohama? A která odvětví postihla nejvíce válka na Ukrajině? Odpovědi dává analýza online inzerce práce.
Reakce NPI ČR na tiskovou zprávu Nejvyššího kontrolního úřadu z 13. února 2023
Vyjádření k tiskové zprávě NKÚ o Kontrolním závěru č. 22/02, Peněžní prostředky státu a Evropské unie určené na podporu digitálního vzdělávání
Výuka informatiky v základních školách speciálních v digitální době
V debatě 25. ledna jsme diskutovali o změnách v rámcových a školních vzdělávacích programech a o využití digitálních technologií v základních školách speciálních.
Záznam debaty: Pořizujeme digitální učební pomůcky pro žáky z Národního plánu obnovy
U kulatého stolu 8. února jsme hovořili o výběru, nákupu a vyúčtování digitálních učebních pomůcek z prostředků NPO.
Učitelé a školitelé v měnícím se světě
Jakou roli mají učitelé a školitelé v oblasti odborného vzdělávání v dobách společenských změn? A jak k jejich profesnímu rozvoji přistupují různé evropské země? Na to se zaměřil Cedefop ve svých publikacích.
Zpráva o inspirativní konferenci Úspěšný ředitel
V závěru loňského roku proběhlo pod patronátem krajského pracoviště NPI ČR v Ostravě setkání ředitelů škol a školských zařízení. Obsahovou náplň konference tvořila témata vycházející přímo z požadavků škol.
Jak na výuku žáků v heterogenní školní třídě
Přinášíme vám praktické pomůcky pro plánování dalších kroků v práci s heterogenní třídou, jak pedagogickým pracovníkům, kteří ve škole začínají, tak zkušenějším pedagogům, hledajícím nové impulzy pro svou práci.
Zveme vás na čtvrtý ročník soutěže Učme chemii atraktivně
Pokud jste učitelé chemie a máte zajímavý projekt, se kterým byste chtěli seznámit veřejnost, neváhejte se přihlásit a soutěžit o zajímavé odměny.
Živě: Pořizujeme digitální učební pomůcky z Národního plánu obnovy
Patříte ke školám, které v loňském roce nakoupily digitální pomůcky pro své žáky z prostředků Národního plánu obnovy nebo se je chystáte pořídit v letošním roce? Pak je kulatý stůl právě pro vás.
Jak zlepšit výsledky žáků v matematice a přírodních vědách
Studie sítě Eurydice zkoumá, které přístupy evropských politik napomáhají lepším výsledkům žáků v matematice a přírodních vědách.
Sledujte s námi debatu: Výuka informatiky na základních školách speciálních v digitální době
U kulatého stolu 25. ledna se setkají pedagogičtí pracovníci ze škol, které vzdělávají žáky s mentálním postižením.
Strana 12 z 32